Perustiedot:
Mail 1.3.11
Pantteri viimeisine päivityksineen
Ongelma: Haluaisin tsekata mitä olen lähettänyt viestissä eli kun avaan kansiosta LÄHETETYT ja klikkaan aiemmin lähettämääni viesitä, viesti avautuu, mutta itse viesti ei avaudu.
Ainoastaa lähettäjän tiedot (minä itse) ja otsikko sekä ilmoitus: "tunnus on asetettava online, jos viesti halutaan hakea."
Aiemmin tätä ongelmaa ei ole ollut, jossain välissä hiipinyt ongelmaksi. Olen välillä käynnistänyt Mailin uudestaan ja homma pelittänyt. Mutta ei tunnu enää sekäään auttavan. Mitään asetuksia en siis ole muutellut. Tämä "bugi" on harmillinen, koska dementia aina välillä haittaa ja haluan tarkistaa, mitä sitä on tullutkaan höpistyä.
T. Trioli
Mail tökkii
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
TheKraken
Re: Mail tökkii
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ilmeisesti käytössä on IMAP-tili? Eikö vain? Eli posteja ei haeta koneelle asti, vaan ne jäävät tuonne jonnekin palvelimelle eikä niitä varsinaisesti missään vaiheessa haeta koneelle.
Palvelimen tökkiminen taas saattaa aiheuttaa tuollaisia ilmoituksia. Tämä ihan terveellä järjellä päätelty.
Palvelimen tökkiminen taas saattaa aiheuttaa tuollaisia ilmoituksia. Tämä ihan terveellä järjellä päätelty.
-
trioli
Viesti Kirjoittaja trioli »
Käytössä POP-asetukset. En ole haka näissä asiosissa, mitä tämä sitten merkitsee?
Trioli
Trioli
-
AppleFarmer
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Onko Saapuneet-laatikon edessä sellainen outo symboli? Valitse Postilaatikko-valikosta Siirry online. Auttaako se?
-
trioli
Viesti Kirjoittaja trioli »
"Viestiä Mikko Blomberg <mikko@triolimedia.com> aiheesta 'Fwd: Basso' ei ole haettu palvelimelta. Tunnus on asetettava online, jos viesti halutaan hakea."
Esimerkiksi kun klikkaan yksittäistä lähettämääni viestiä Lähetetyt-kansiossa yllä oleva viesti lukee mailin tilalla, enkä näe sitä mitä olen kokonaisuudessa lähettäny.
T. Mikko
Esimerkiksi kun klikkaan yksittäistä lähettämääni viestiä Lähetetyt-kansiossa yllä oleva viesti lukee mailin tilalla, enkä näe sitä mitä olen kokonaisuudessa lähettäny.
T. Mikko
-
matteus/2
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Mulla oli sama ongelma Pantterin Mailin kanssa, aiheesta on keskusteltu täällä - muuta ratkaisua ei tuntunut löytyvän kuin postiohjelman vaihto. Ongelma tuntuu kuitenkin korjaantuneen omalla koneellani ihan itsestään, liekö sitten ollut ISP:n puolella jotain häikkää.
3-6-9
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka