Miksi lähettämäni viesti ei tallennu älykkääseen laatikkoon vaikka käsittääkseni pitäisi?
Toimiiko muilla?
maili on Versio 2.0.5 (746/746.2)
Nille jotka vastaavat kysymyksellä : Mikset käytä hakua, vastaus on : Server Error in '/' Application.
mailin älykäs laatikko
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
mailin älykäs laatikko
Viesti Kirjoittaja Sotionci »
g5, powerbook, mbp, macpro, 20cinema,23cinema yms ja 1 usb johto
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Re: mailin älykäs laatikko
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Minulla toimii älykkäät kansiot juuri niin kuin pitää. Onko kriteerit varmasti juuri oikeat?
-
Viesti Kirjoittaja Sotionci »
EI.
(menee naama punaisena takavasemmalle)
En tajua mitä olen tehnyt väärin paitsi kaiken. Voi ziisus.
(menee naama punaisena takavasemmalle)
En tajua mitä olen tehnyt väärin paitsi kaiken. Voi ziisus.
g5, powerbook, mbp, macpro, 20cinema,23cinema yms ja 1 usb johto
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
Jos teit älykään laatikon, niin kriteeriksi kannattaa laittaa vastaanottaja, mikäli haluat koota sinne lähetettyjä viestejä. Saapuneissa viesteissä käytetään puolestaan lähettäjää. Tämä tietenkin sillä edellytyksellä, että halut poimia viestejä toisen osapuolen perusteella.
Mikäli kriteereinä on lähetyspäivä, viestin otsikko, tai jonkin muu vastaava tieto, niin silloin edellisellä ei ole niin väliä.
Älykkäät laatikot toimivat minulla oikein hyvin. Todella mukava ominaisuus. Tietysti käytän hakuakin yksittäisten viestien etsimiseen.
Alkuperäiseen virheeseen viitaten, niin katsopa Konsolilta olisiko siellä mitään tarkempaa mainitsemastasi Server Errorista. Vika saatta olla myös viallisissa asetuksissa. Onko sinulla esimerkiksi useampia aktiivisia sähköpostitilejä. Tarkastapa niiden kaikkien asetukset, ettei jossakin olisi palvelimen nimen kohdalla pelkkää kauttaviivaa, tms.
--Ari
Mikäli kriteereinä on lähetyspäivä, viestin otsikko, tai jonkin muu vastaava tieto, niin silloin edellisellä ei ole niin väliä.
Älykkäät laatikot toimivat minulla oikein hyvin. Todella mukava ominaisuus. Tietysti käytän hakuakin yksittäisten viestien etsimiseen.
Alkuperäiseen virheeseen viitaten, niin katsopa Konsolilta olisiko siellä mitään tarkempaa mainitsemastasi Server Errorista. Vika saatta olla myös viallisissa asetuksissa. Onko sinulla esimerkiksi useampia aktiivisia sähköpostitilejä. Tarkastapa niiden kaikkien asetukset, ettei jossakin olisi palvelimen nimen kohdalla pelkkää kauttaviivaa, tms.
--Ari
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Eihän niihin älykkäisiin postilaatikoihin varsinaisesti tallennu mitään, jos alkuperäisen viestin poistaa, on myös älykkäässä laatikossa ollut viesti mennyttä.
(Tuolla Server Errorilla kirjoittaja tarkoitti uskoakseni tätä Hopeisen Omenan hakua, jossa ei toimi ääkköset, antaa kyseisenlaisen tuloksen.)
(Tuolla Server Errorilla kirjoittaja tarkoitti uskoakseni tätä Hopeisen Omenan hakua, jossa ei toimi ääkköset, antaa kyseisenlaisen tuloksen.)
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
Viesti Kirjoittaja tkt »
No siinähän sen minä olen nähnyt. Vähän ihmettelin, että ei minulla Mail ole koskaan sanonut mitään ko. ilmoituksen kaltaista.Maza kirjoitti:Eihän niihin älykkäisiin postilaatikoihin varsinaisesti tallennu mitään, jos alkuperäisen viestin poistaa, on myös älykkäässä laatikossa ollut viesti mennyttä.
--Ari
6 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka