Onko kellään tietoja/suosituksia saneluohjelmista. Periaatteessa mikä tahansa freeware/shareware tiikeriympäristöön, jolla saa tehtyä muistiinpanoja. Kone on uudehko PB ja minulla ei ole erillistä mikkiä. Ideaali ohjelmahan olisi sellainen joka tajuaisi kääntää sanelun myöskin tekstimuotoon, niin johan sais gradu vauhtia
saneluohjelmista
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Probe
saneluohjelmista
Viesti Kirjoittaja Probe »
heps.
Onko kellään tietoja/suosituksia saneluohjelmista. Periaatteessa mikä tahansa freeware/shareware tiikeriympäristöön, jolla saa tehtyä muistiinpanoja. Kone on uudehko PB ja minulla ei ole erillistä mikkiä. Ideaali ohjelmahan olisi sellainen joka tajuaisi kääntää sanelun myöskin tekstimuotoon, niin johan sais gradu vauhtia![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Onko kellään tietoja/suosituksia saneluohjelmista. Periaatteessa mikä tahansa freeware/shareware tiikeriympäristöön, jolla saa tehtyä muistiinpanoja. Kone on uudehko PB ja minulla ei ole erillistä mikkiä. Ideaali ohjelmahan olisi sellainen joka tajuaisi kääntää sanelun myöskin tekstimuotoon, niin johan sais gradu vauhtia
-
imarre
Re: saneluohjelmista
Viesti Kirjoittaja imarre »
Tuollaisen ohjelman minäkin haluan! Mutta jotenkin epäilen onko niitä saatavilla...
-
NOx
Viesti Kirjoittaja NOx »
Memento vaikka ei osaakaan kääntää tekstimuotoon. Kotimaiset kielet voivat olla ylitsepääsemätön kynnys kaikille ohjelmille.Probe kirjoitti:heps.
Onko kellään tietoja/suosituksia saneluohjelmista.
http://udel.edu/~trumpet/memento.html
QuickTime Pro:lla voi myös nauhoittaa audiota, mutta Menton tapaisia muistiinpanojen hallintaa siinä ei ole.
PowerBookin omalla mikrofonilla pärjää mainiosti muistioiden äänityksessä.
com.apple.Dont_Steal_Mac_OS_X
-
Probe
Viesti Kirjoittaja Probe »
Löysin pienen hakemisen jälkeen macille sellaisen ihan oman apple softan kun iListen.
Onko kellään kokemuksia ko. ohjelmasta? Käsittääkseni iListen 1.6.8 on OS X Tigerin kaveri, mutta minulla ei ole käsitystä siitä että mitä ohjelmalla voi tehdä. Siinä on tämä puheen tunnistus, mutta epäilen, että ainoastaan englannilla mennään. Olisi kiva tietää, miten hyvin moinen toimii.
Onko kellään kokemuksia ko. ohjelmasta? Käsittääkseni iListen 1.6.8 on OS X Tigerin kaveri, mutta minulla ei ole käsitystä siitä että mitä ohjelmalla voi tehdä. Siinä on tämä puheen tunnistus, mutta epäilen, että ainoastaan englannilla mennään. Olisi kiva tietää, miten hyvin moinen toimii.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka