Oon tässä viimeset 17,3 min ettiny kohtaa, mistä sais vaihettua "display name" tai mikälie.
Kaikissa kirjoittamissani viesteissä kun on lähettäjän nimenä vilee, ja haluaisin vaihtaa sen..

Viesti Kirjoittaja vilee »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Admium?must1 kirjoitti:Andium?
Adium?
Viesti Kirjoittaja vike »
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Adiumin MSN-tiedostonsiiro on hidas, ei mahda mitään. Sitä ei ole koodattu toimivaksi, syytä en tiedä, koska muilla klienteillä se toimii. Muilla protokollilla tiedostonsiirto onnistuu normaalisti kait. Ja Adium käyttää pohjanaan Gaimia, joka on siis syyllinen tuohon siirron nopeuteen/hitauteenvike kirjoitti:Jatkanpa tähän otsikkoon, niin ei taas uutta tarvitse. Eli olis kysymys Adiumin tiedostonsiirtonopeudesta, eli onko se vain yksinkertaisesti hidas, vai onko jokin muu pielessä. Mulla Adiumin file transfer ei ole koskaan toiminut juuri modeemivauhtia nopeammin. Kolmella koneella kotona olen ko. ohjelmaa käyttänyt g3, g4, intel ja 10.3.9 sekä 10.4 ja aina liikkunut bitti hitaasti. Esim aMsn:llä tiedostot siirtyy reippaasti ihan kaistan verran. Adiumista olen ehtinyt käyttämään 0.89 ja näitä 1.0 versioita, aina vaan sama. aMsn:ää olen hetken kokeillu mutta on tykänny kyllä yhtään, tulee iha MSN Mese vielä mieleen siitä.
Viesti Kirjoittaja vike »
Joo sen tiesinkin että gaim on pohjalla mutta gaimia tullut niin vähän läytettyä että ei ollut tietoa arvella että siitä johtuisi, mutta kiitos vastauksesta, nyt tiedän ettei asetuksista tai mistään kannata vikaa ettiä.spiidi78 kirjoitti: Adiumin MSN-tiedostonsiiro on hidas, ei mahda mitään. Sitä ei ole koodattu toimivaksi, syytä en tiedä, koska muilla klienteillä se toimii. Muilla protokollilla tiedostonsiirto onnistuu normaalisti kait. Ja Adium käyttää pohjanaan Gaimia, joka on siis syyllinen tuohon siirron nopeuteen/hitauteen