Mac-ohjelmien ostaminen
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mac-ohjelmien ostaminen
Viesti Kirjoittaja mrdc76 »
Monet ulkomaiset Web-kaupat hyväksyvät vain Visan maksuvälineeksi, kuten esimerkiksi Econ, jolta olen ostamassa ChronoSync-ohjelmaa. Onko yleisesti ainoa vaihtoehto vain luottaa siihen, että roistot eivät ylilaskuta Visaani vai olisiko noita ohjelmia mahdollista saada ostettua Suomesta jotenkin?
-
Re: Mac-ohjelmien ostaminen
Viesti Kirjoittaja VKemppin »
En tiedä mahdollisuuksista ostaa ko. ohjelmaa Suomesta. Verkkokaupassa kuitenkin aina on tietyt riskit - tuotetta ei koskaan saa, väärä tuote, laskutettu väärin jne -, joihin kannattaa varautua ja olla itse valmis hyväksymään nämä mahdolliset tappiot.mrdc76 kirjoitti:Monet ulkomaiset Web-kaupat hyväksyvät vain Visan maksuvälineeksi, kuten esimerkiksi Econ, jolta olen ostamassa ChronoSync-ohjelmaa. Onko yleisesti ainoa vaihtoehto vain luottaa siihen, että roistot eivät ylilaskuta Visaani vai olisiko noita ohjelmia mahdollista saada ostettua Suomesta jotenkin?
Kannattaa myös etsiä netistä kyseisestä kaupasta käyttäjäkommentteja. Jotkut saattavat olla paljastavia.
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Tuskin joku tunnettu Web-kauppa olisi perinyt tahallaan liikaa. Aina kannattaa tarkastaa Visan tiliotteesta, että hinta on oikea. Jos ei ole, niin heti ilmoitus Luottokuntaan, jolloin kiistanalainen lasku ei mene maksuun.mrdc76 kirjoitti:Monet ulkomaiset Web-kaupat hyväksyvät vain Visan maksuvälineeksi, kuten esimerkiksi Econ, jolta olen ostamassa ChronoSync-ohjelmaa. Onko yleisesti ainoa vaihtoehto vain luottaa siihen, että roistot eivät ylilaskuta Visaani vai olisiko noita ohjelmia mahdollista saada ostettua Suomesta jotenkin?
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Tuohan nyt ei ole iso kauppa, mutta esim. Versiontrackerilla palaute tuntuu olevan hyvää, joten kyllä minä uskaltaisin tuolta ostaa. Pitää näissä muistaa se, että John Gruberia lainaten: Mac users don't tolerate sh*t. Ja jos tuollainen, halpaakin softaa myyvä ei noudata hyviä kauppatapoja, netistä löytyy nopeasti kiukkuista palautetta. Ja nyt Versiontrackerin palaute on täyttä viittä tähteä. Osta pois.mrdc76 kirjoitti:Monet ulkomaiset Web-kaupat hyväksyvät vain Visan maksuvälineeksi, kuten esimerkiksi Econ, jolta olen ostamassa ChronoSync-ohjelmaa. Onko yleisesti ainoa vaihtoehto vain luottaa siihen, että roistot eivät ylilaskuta Visaani vai olisiko noita ohjelmia mahdollista saada ostettua Suomesta jotenkin?
4 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka