Ostin viime viikolla Buffalon langattoman tukiaseman. Nyt kun yritin saada yhteyttä puhelimella sallingiin niin eipä onnistu koska buffalo antaa koneen ip osoitteeks 196.168.0.1 tai joita..... eli mun oma ip jää pelkästään buffalolle. miten saan nyt sit yhditettyä sallingin mun koneeseen??? onko hjyviä neuvoja
Edit: Buffalo Airstation WBR2-G54 on laitteen malli.
--------------------------------------------------------------
iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G
Puhelin on Qtek 2020. Eli mä yhdistyin aikaisemmin siihen gprs yhteyden kanssa ja toiminu hyvin niin kauan kunnes ostin ton langattoman boksin väliin
iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G
kyllä se toimii ihan normaalisti myös netin välityksellä....eli tarkoittaa tota wifi. puhelimella pitää ottaa yhteyttä koneen ip osoitteeseen ja sit määritellä portti. mut se toimii ihan yhtälailla vaikka gprs yhteydellä, wifi:llä ja bluukkarilla. Mut se mun ongelma on et kun mun langaton boxi ottaa itselleen htv:n antaman ip-osoitteen ja jakaa mun imacille johon ottaisin yhteyttä nii toisen ip-osoitteen. joka on se sisäinen joku 192.168...jne jne... oli niin kätevää ottaa yhteyttä reissun päältä koneeseen ja laittaa esim eyetv:n nauhotus päälle
iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G
Olisiko taikasana Port Forward? Eli jos tiedät sen käyttämän portin, forwaroit sen sisäverkon ip-osoitteeseen sieltä Buffalon asetuksista. En tiedä tarvitaanko jotain muita metkuja.
joo....tota pitää koittaa...ilmotan miten käy kun kerkee
iMac 27"
MacBook Pro 13"
Mac mini
iBook 12" (G3)
iPhone 3G