Minun kohdallani ainakin tämä päivitys on mennyt tasan tarkkaan pers**lleen. Ensin käynnistäessäni itunes 7n olin suht ilomielin rääkkäämässä sen uusia ominaisuuksia ja pistinpä lempimusaani soimaan. No se oli tietysti VBR-muotoista, eikä kaatumisongelmaa VBR:ä toistaessa ole näköjään korjattu vaan ne ovat pahentuneet. Nyt koko ohjelma kaatuu jos vain käyttää jotain niistä uusista kappaleiden selausmahdollisuuksista samalla ku soittaa VBR:ä, tai klikkaa toistettavaa VBR:ä oikealla hiirennapilla. No tein huoltoimenpiteet ja käynnistin koneen uudestaan. Nyt itunes herjaa otsikon mukaista sanomaa enkä sitä saa ollenkaan käyntiin.
Edit. Nin ja muistin puutteesta tuon ei pitäisi voida johtua. Kiintolevyllä on vapaana sellaiset 150 Gt ja järjestelmänvalvonta näyttäisi tällä hetkellä 650 Mt olevan vapaana siitä 1 Gt joka tässä on.
Menchi kirjoitti:Nyt itunes herjaa otsikon mukaista sanomaa enkä sitä saa ollenkaan käyntiin.
Sama ongelma, eilen toimi kun ensimmäistä kertaa kokeilin ja tänään valittaa ettei muistia ole riittävästi... Muillakin on nähtävästi ollut näitä ongelmia. Mistähän löytyisi vielä iTunes 6.0.5?
Mulla oli sama ongelma.. iTunesin uudelleenasennus autto asiaan..
Onko sulla UNO asennettu? Se ainaki saattaa vaikuttaa asiaan.. eli jos ilmenee jatkossa samaa ongelmaa ja UNO koneella, ota se pois tai vähintää kytke se irti iTunesista..
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Onko VBR:t mahdollista muuttaa itunesissa CBR:ksi kun tuo tuppaa kaatumaan joka kerta kun niitä edes vilkaisee?
Edit. Nyt kun on tullut teesittyä vähän aikaa niin näyttää siltä että iTunes kaatuu joka kerta kun VBR-filua edes yrittää lähteä soittamaan. Hauskaa kun suurin osa musiikista tuossa muodossa...
Viimeksi muokannut Menchi, 13.9.2006 klo 12.34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä teki samaa. Aluksi toimi ihan hyvin (mitä nyt entistä isompi muistinkäyttö harmitti). Sitten asensin kokeilumielessä UNO:n jonka jälkeen ei enää iTunes lähtenyt käyntiin. Juuri tuo "ei tarpeeksi muistia käytettävissä" ilmoitus tuli. Pelkkä UNO:n uninstallointi ei riitä, sen lisäksi pitää asentaa vielä iTunes uudestaan.
Harmi, ihan hienolta näytti tuo UNO.
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
bloof kirjoitti:Täällä teki samaa. Aluksi toimi ihan hyvin (mitä nyt entistä isompi muistinkäyttö harmitti). Sitten asensin kokeilumielessä UNO:n jonka jälkeen ei enää iTunes lähtenyt käyntiin. Juuri tuo "ei tarpeeksi muistia käytettävissä" ilmoitus tuli. Pelkkä UNO:n uninstallointi ei riitä, sen lisäksi pitää asentaa vielä iTunes uudestaan.
Harmi, ihan hienolta näytti tuo UNO.
Eikös tota iTunesia saa excludattua sieltä UNO:sta?
Once you go Mac, you never go back
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
Tuotas noin.. mihin katoavat jotkut kappaleet kun kaksoisklikkaan niitä että alkaisivat soimaan? Kyllä ne soimaan lähtevät, mutta katoavat koko kirjastosta enkä löydä niitä mistään
MasBe kirjoitti:Eikös tota iTunesia saa excludattua sieltä UNO:sta?
Saa, mutta se ei näytä vaikuttavan asiaan. Minullakin tuo UNO taitaa olla ongelman aiheuttaja. Olin jo kokeillut UNO:n unistallointia, mutta pitää vielä kokeilla iTunesin uudelleen asennusta.
Ongelmia vain pukkaa koko ajan lisää... ohjelma kaatu minulla jokaisen kappaleen vaihdon yhteydessä, tosin vain silloin kun kappale vaihtuu "luonnollisesti" loputtuaan, ei jos sen itse tekee.
Eipä tuohon kaatuiluun löydy ratkaisua. Olisin vaihtanut soitinta jo 6-version temppuillessa muttei OS Xlle ole tyydyttävää vastinetta. Stna ku vidsuttaa tämäkin...
Varmaan johtuu tuo kappaleenvaihdossa esiintyvä kaatuminen siitä uudesta tauottomasta toistosta...
Itellä oli sama juttu, että rupes kaatumaan jokaisen vaihdon jälkeen. Homma ratkes siihen että heivasin Itunes pluginit h*lvettiin plugins kansiosta (User/Library/iTunes/iTunes Plug-ins/).
Itsellä oli Itunes plugins kansiossa ProjectM visu plugin ja nähtävästi tämä aiheutti ongelman.
Toivottavasti ongelma selviää, itsellä meinas hermo mennä.