Office MACciin
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
18 viestiä
• Sivu 1/1
-
Office MACciin
Viesti Kirjoittaja h4jsingh »
Tervehdys kaikille. Onkohan Office pakettia mahdollista saada muuta kautta kuin kaupan hyllyltä reilulla 300 eurolla. Ja onko niissä lisenssi useampaan kuin yhteen installointiin per pakkaus.
Onko teillä kokemusta miten käytännössä toimii esim. word tiedoston luonti ja sitten sen lähetys jollekkin pc:tä käyttävälle....synkronoiko täydellisesti?
Itse olen uusi mac käyttäjä.
Onko teillä kokemusta miten käytännössä toimii esim. word tiedoston luonti ja sitten sen lähetys jollekkin pc:tä käyttävälle....synkronoiko täydellisesti?
Itse olen uusi mac käyttäjä.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja lahtarovic »
Opiskelija-versio esim. Verkkokaupasta 146,90 €, muistaakseni kolmeen kertaa sai asentaa tai jotain sinne päin, en sen kummemmin perehtynyt, että mitä se tarkoitti käytännössä. Opiskelijahan ei tartte edes olla, että tuon voi ostaa, eikös se ollu kaikille ns. kotikäyttäjille?
-
-
Viesti Kirjoittaja MacU »
Vaimon lähtiessä opiskelemaan laitettiin tuollainen paketti, maksoi jotain 179. Myyvät sitä nykyisin yksityiskäyttöön tuolla hintaa , ei ole väiä oletko opiskelija. Firmoille lisenssi on kalliimpi. Käyttö on ollut kodin Macin ja koulun PC:n välillä lähinnä muistutikulla sekä koulun sähköpostin kautta tulleilla tiedostoilla. On varmaankin toiminut ongelmitta kun valituksia ei ole kuulunut yhteensopivuudesta.
iMac 21,5" LED 2.5 GHz Intel Core i5 (4 Core)
iPad 4 retina Cellular+WiFi
iPad 4 retina Cellular+WiFi
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Et kai vaan pössinyt sitä... Meidän mäcistien olis ihan hyvä tukea Microsoftin Mac Business Unitia, että niiden kannattaisi jatkossakin kehittää Officea myös tälle alustalle. Se on ERITTÄIN tärkeä softapaketti.ponkes kirjoitti:vähän niitä näitä reittejä ton officen itelleni hommasin ja hyvin tuntus toimivan... vähän vaan jännittää et millon tullaan pistään rautoihin...
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
... ja toinen, jota on erittäin tärkeä tukea, on NeoOfficen ja OpenOfficen Mac-version kehittäminen, jotta olisi valinnanvaraa tulevaisuudessa.MacAntti kirjoitti:Meidän mäcistien olis ihan hyvä tukea Microsoftin Mac Business Unitia, että niiden kannattaisi jatkossakin kehittää Officea myös tälle alustalle. Se on ERITTÄIN tärkeä softapaketti.
-
Viesti Kirjoittaja ponkes »
no vähän niin ja näin et mist se tähän koneelle ilmaantu...MacAntti kirjoitti:Et kai vaan pössinyt sitä... Meidän mäcistien olis ihan hyvä tukea Microsoftin Mac Business Unitia, että niiden kannattaisi jatkossakin kehittää Officea myös tälle alustalle. Se on ERITTÄIN tärkeä softapaketti.ponkes kirjoitti:vähän niitä näitä reittejä ton officen itelleni hommasin ja hyvin tuntus toimivan... vähän vaan jännittää et millon tullaan pistään rautoihin...

mut tosiaa koulua varten sen nopeesti tarttin ja joutu imaseen ku rahaa ei liikoja oo... mut kyl se ostoslistalla tossa on et ku rahaa vaan riittää ni pitää hankkia... et siin mielessä aivan oikeessa oot...
MacBook Pro 15,4" 2.0 Quad-core i7,
MacBook 13,3" 2.0GHz C2D
iPhone 4
MacBook 13,3" 2.0GHz C2D
iPhone 4
-
Viesti Kirjoittaja nikoh »
Yhteensopivuusongelmia Mac ja PC -versioiden välillä on ainakin minulle muuan ystäväni raportoinut arabiankielisiä dokumentteja käsitellessään. PC:llä kirjoitettu dokumentti aukeaa kuulemma Mac Officessa siten, että kirjaimet näkyvät yksittäisinä eivätkä sanoiksi yhdistettyinä (jotain arabian ihmeellisyyksiä, itse en alaa tunne...).
Näin niinkuin varoituksen sana. Ja NeoOffice toimi kuulemma yhtä huonosti.
-
Viesti Kirjoittaja spiidi78 »
Jaa. Mahtaako hän käytellä makroja tai jotain epämääräisiä fontteja? Eipä oo itellä ollu mitään ongelmia. Makrojen kanssa ainoastaan, mut ne ei toimi PC:lläkään hyvin.nikoh kirjoitti:Yhteensopivuusongelmia Mac ja PC -versioiden välillä on ainakin minulle muuan ystäväni raportoinut arabiankielisiä dokumentteja käsitellessään. PC:llä kirjoitettu dokumentti aukeaa kuulemma Mac Officessa siten, että kirjaimet näkyvät yksittäisinä eivätkä sanoiksi yhdistettyinä (jotain arabian ihmeellisyyksiä, itse en alaa tunne...).
-
Viesti Kirjoittaja nikoh »
En tiedä, mutta voin välittää tiedon eteenpäin. Millä font(e)illa tuon pitäisi toimia sitten oikein?spiidi78 kirjoitti:Jaa. Mahtaako hän käytellä makroja tai jotain epämääräisiä fontteja? Eipä oo itellä ollu mitään ongelmia. Makrojen kanssa ainoastaan, mut ne ei toimi PC:lläkään hyvin.nikoh kirjoitti:Yhteensopivuusongelmia Mac ja PC -versioiden välillä on ainakin minulle muuan ystäväni raportoinut arabiankielisiä dokumentteja käsitellessään. PC:llä kirjoitettu dokumentti aukeaa kuulemma Mac Officessa siten, että kirjaimet näkyvät yksittäisinä eivätkä sanoiksi yhdistettyinä (jotain arabian ihmeellisyyksiä, itse en alaa tunne...).
-
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Tässä tapauksessa kannattaa kokeilla avata PC Wordin dokkari TeXturilla (tai Mellelillä, jos on). Taitaa avata paremmin kuin Macin Office tai NeoOffice.nikoh kirjoitti:Yhteensopivuusongelmia Mac ja PC -versioiden välillä on ainakin minulle muuan ystäväni raportoinut arabiankielisiä dokumentteja käsitellessään. PC:llä kirjoitettu dokumentti aukeaa kuulemma Mac Officessa siten, että kirjaimet näkyvät yksittäisinä eivätkä sanoiksi yhdistettyinä (jotain arabian ihmeellisyyksiä, itse en alaa tunne...).
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Olisko syynä se, että MS lopetti Office 2004:ssä oliko se nyt VBscriptin tukemisen. Ja tämä muutos pitää minut kyllä tehokkaasti v:X:n käyttäjänä, kun mulla on työkalu tehtynä Exceliin makroilla.macbook kirjoitti:mikä noissa makroissa oikein on? Ei tunnu millään toimivan macin officesessa? Kyseessä siis microsoftin oma tuote ja siltikin macrot ei toimi, ei millään...
18 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka