iCalin muistutukset oletusarvoksi
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iCalin muistutukset oletusarvoksi
Viesti Kirjoittaja eskofot »
Onko mitään apuohjelmaa jolla saisi muistutustoiminnon defaultisti päälle. Siis että aina kun tekisi merkinnän kalenteriin niin sille ei tarvitsisi erikseen asettaa muistutusta.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
No niin löytyi, tämmöinen apuohjelma on (tietysti) tehty, mutta en osaa asentaa sitä. ):
Voisko joku auttaa. Ongelma on siinä että se kehoittaa laittamaan kamat /library/inputmanager -kansioon. Ei minulla ole sellaista. Onko teillä?
http://www.hawkwings.net/2006/02/28/ica ... s-in-ical/
iCalFix v.0.5
What is it?
It's a plugin that enhances iCal to be a better calendaring app. So far, it does only one thing: When you create an event, it automatically attaches an alarm to it.
How to install?
That has become much easier now - just drag the iCalFix folder into the InputManagers shortcut - or onto your /Libraries/InputManager folder.
Voisko joku auttaa. Ongelma on siinä että se kehoittaa laittamaan kamat /library/inputmanager -kansioon. Ei minulla ole sellaista. Onko teillä?
http://www.hawkwings.net/2006/02/28/ica ... s-in-ical/
iCalFix v.0.5
What is it?
It's a plugin that enhances iCal to be a better calendaring app. So far, it does only one thing: When you create an event, it automatically attaches an alarm to it.
How to install?
That has become much easier now - just drag the iCalFix folder into the InputManagers shortcut - or onto your /Libraries/InputManager folder.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Kyllä mulla on.eskofot kirjoitti:Voisko joku auttaa. Ongelma on siinä että se kehoittaa laittamaan kamat /library/inputmanager -kansioon. Ei minulla ole sellaista. Onko teillä?]
Jos sulla ei ole, niin tee sinne sellainen.
Mulla tarkka kirjoitusasu on InputManagers.
-Harri
-
Joo, ei ole tässä toisessa koneessakaan. Voisiko tosiaan olla että sille olisi ohjelmasta oletusarvoinen polku vaikka kansiota ei luotaisikaan käyttiksen toimesta, tuntuu hieman omituiselta, täytyy kokeilla kuitenkin. Tiikerihän oli kyseessä?harri kirjoitti:Kyllä mulla on.
Jos sulla ei ole, niin tee sinne sellainen.
Mulla tarkka kirjoitusasu on InputManagers.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
Viesti Kirjoittaja harri »
Juu, tiikeri on. Mä luulen että mulla tuon kansion on luonut joku muu ohjelma, jonka olen jo asentanut. Siellä kun on jo "MagicMenuEnabler" ja Menu Exrta Enabler" -nimiset kansiot.eskofot kirjoitti:Voisiko tosiaan olla että sille olisi ohjelmasta oletusarvoinen polku vaikka kansiota ei luotaisikaan käyttiksen toimesta, tuntuu hieman omituiselta, täytyy kokeilla kuitenkin. Tiikerihän oli kyseessä?
-Harri
-
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Vähän offtopiccia.
Mitenköhän sais säädettyä niin, että kun laittaa iCalin lähettämään muistutuksen tapahtumasta sähköpostiin, niin Mail EI poista sitä suoraan roskapostina.
Nauratti toki kun ekan kerran noin kävi. Ja kyllähän mä tiedän miten tuon saa kohdilleen, olisin vaan olettanut, että tuo on jo valmiiksi ajateltu niin ettei tuommoista voi tapahtua.
Näin ne Ossin eri osiot kommunikoivat keskenään... 8)
Mitenköhän sais säädettyä niin, että kun laittaa iCalin lähettämään muistutuksen tapahtumasta sähköpostiin, niin Mail EI poista sitä suoraan roskapostina.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nauratti toki kun ekan kerran noin kävi. Ja kyllähän mä tiedän miten tuon saa kohdilleen, olisin vaan olettanut, että tuo on jo valmiiksi ajateltu niin ettei tuommoista voi tapahtua.
Näin ne Ossin eri osiot kommunikoivat keskenään... 8)
Mitään omenoita tueta...
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
24" iMac 2,93Ghz Core 2 Duo, 8Gb, Radeon HD4850. iPad Pro 10.5 64Gb wifi + cellular.
-
-
Mä olen nyt kiitoksen velkaa Harrille.harri kirjoitti:Jos sulla ei ole, niin tee sinne sellainen.
Todellakin, luomalla manuaalisesti systeemin kirjastoon InputManagers -kansion (vaatii autentikoinnin) ja draggäämällä ohjelman kansion sinne, alkoi pelittämään.
Ihmeellistä että tämä ei ole optiona itse ohjelmassa, PIMin käyttötarkoitushan on juuri tämä.
Viimeksi muokannut eskofot, 30.11.2006 klo 14.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SCSI Probe & SyQuest 44
-
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka