PuuCeella iTunesia selaillessa sain nauttia tänään virheettömästä ulkoasusta. Noh, Macin kanssa ei ole aivan niin.
Kaikkihan tietävät CoverFlowssa sen mustan selauspalkin. Jostain syystä se ei näy minulla oikein! Se tavallaan blurrautuu, se on suttuisen näköinen! Erityisen häiritsevää tämä on koko näytön CoverFlowssa! Onko samaa ongelmaa muilla? Että meneekö iTunes uudelleenasennukseen tai jotain? Niin, kun muutan CoverFlowssa kansien kokoa, palkki korjautuu, mutta palautuu pian ennalleen, sotkuiseksi. Koko näytöllä se on aina sotkussa!
Mulla ainakin toimii, niinkuin pitääkin. Korjasithan oikeudet uuden version asennuksen jälkeen? Ja älä nyt ihmeessä uudelleenasentamaan lähde, todennäköisesti pelkkä iTunesin asetustiedoston (.plistin) poisto ajaa ihan saman asian.
Myös täällä on ollut samanlaista ongelmaa. Oli siis jo 7.0:ssa. Olen joko tottunut siihen, tai sitten viime aikoina sitä ei ole ollut ainakaan kovin usein...
Minullakin tämä oikeastaan esiintyi 7.0:ssa, aina. Mistähän mokoma johtuu? Minua tuo ärsyttää ainakin!
Edit: auttaisiko iTunesin poisto ja uudelleenasennus?
MiniMe kirjoitti:Myös täällä on ollut samanlaista ongelmaa. Oli siis jo 7.0:ssa. Olen joko tottunut siihen, tai sitten viime aikoina sitä ei ole ollut ainakaan kovin usein...
Sama. Harvakseltaan esiintyy, en ole jaksanut stressata.
Nyt kun asia otettiin puheeksi niin samanlainen ongelma myös täällä. Enpä ole ennen huomannut. Miksi pitikään mennä lukemaan tämä ketju, nyt kyseinen bugi ärsyttää joka kerta kun iTunesin ikkunaa kattelen. Prkl
Migo kirjoitti:Nyt kun asia otettiin puheeksi niin samanlainen ongelma myös täällä. Enpä ole ennen huomannut. Miksi pitikään mennä lukemaan tämä ketju, nyt kyseinen bugi ärsyttää joka kerta kun iTunesin ikkunaa kattelen. Prkl
Migo kirjoitti:Nyt kun asia otettiin puheeksi niin samanlainen ongelma myös täällä. Enpä ole ennen huomannut. Miksi pitikään mennä lukemaan tämä ketju, nyt kyseinen bugi ärsyttää joka kerta kun iTunesin ikkunaa kattelen. Prkl
ota toinen näkymä käyttöön
Joo, yleensä ikkuna onkin pienennettynä, joten kovin usein ei tuo virhe silmään osu.
vähän offtopic mut kysympä nyt kuitenkin tässä ketjussa kun en viitsi uutta perustaa "turhaan"...
Eli onko iTunesissa "jonotus toiminto"... Eli jos haluun et se toistaa aluks jotku tietyt 2 biisiä ja alkaa sit shuflettaan kirjastoa niin mitenkä onnistuu... vai onnistuuko?
Tota oon jokusen kerran miettinyt... Ei tunnu löytyvän.
edit : blurrauksen saa näköjään fiksattua tarttumalla niihin kolmeen CoverFlow-osuuden kokoa säätelevään viivaan jotka ovat ko. scrollbarin alapuolella.
Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Eli onko iTunesissa "jonotus toiminto"... Eli jos haluun et se toistaa aluks jotku tietyt 2 biisiä ja alkaa sit shuflettaan kirjastoa niin mitenkä onnistuu... vai onnistuuko?
Tee uusi soittolista, johon nyit kirjastosta haluamasi biisit.
Raahaat siellä uudessa soittolistassa biisit haluamaasi järjestykseen ja paat ekan soimaan. Soittaa haluamasi biisit haluamassasi järjestyksessä.
Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Eli onko iTunesissa "jonotus toiminto"... Eli jos haluun et se toistaa aluks jotku tietyt 2 biisiä ja alkaa sit shuflettaan kirjastoa niin mitenkä onnistuu... vai onnistuuko?
Raahaat siellä uudessa soittolistassa biisit haluamaasi järjestykseen ja paat ekan soimaan. Soittaa haluamasi biisit haluamassasi järjestyksessä.
-Harri
Tää siis toimii myös shufflen kanssa.
Eli ensin teet soittolistan jossa on kaikki (haluamasi) kappaleet. Sitten laitat shufflen päälle, jolloin biisien järjestys muuttuu. Lopuksi raahaat listan alkuun haluamasi kappaleet.
Siis mikä sen albumikuvan resoluutio on...elikä jos albumikuvaksi on valittu 100x100 pixelin kuva niin 1024x780 näytöllä koko alalla se blurraa Katselkaapa eri kuvia ja vertailkaa. Laittakaa esim kunnon resolla oleva kuva albumikuvaksi ja vertailkaa.
Jukina kirjoitti:Siis mikä sen albumikuvan resoluutio on...elikä jos albumikuvaksi on valittu 100x100 pixelin kuva niin 1024x780 näytöllä koko alalla se blurraa Katselkaapa eri kuvia ja vertailkaa. Laittakaa esim kunnon resolla oleva kuva albumikuvaksi ja vertailkaa.
Ei tuo bugi ole....
Kyse taisi olla selauspalkin suttuisuudesta.
pastori70 kirjoitti:...Kaikkihan tietävät CoverFlowssa sen mustan selauspalkin. Jostain syystä se ei näy minulla oikein! Se tavallaan blurrautuu, se on suttuisen näköinen!
-Harri
Tää siis toimii myös shufflen kanssa.
Eli ensin teet soittolistan jossa on kaikki (haluamasi) kappaleet. Sitten laitat shufflen päälle, jolloin biisien järjestys muuttuu. Lopuksi raahaat listan alkuun haluamasi kappaleet.
Tuo jonotus onnistuu myös party shufflella. Party shufflen jonoon voi lisätä biisejä klikkaamalla kirjastossa oikealla hiirellä Add to Party Shuffle / Play Next in Party Shuffle.