Google Desktop for Mac
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
Google Desktop for Mac
Viesti Kirjoittaja nobu178 »
Onko joku ehtinyt kokeilla deletoidun tiedoston palauttamista tällä ohjelmalla? Mulle tulee aina ilmoitus: "You tried to access an item that no longer exists in the cache", vaikka koetan palauttaa tiedoston välittömästi deletoimisen jälkeen. Jos tämä toiminto ei toimi, Google Desktop lähtee roskikseen.
-
-
-
Niin näyttää olevan. Indeksointi aiheuttaa pahemman kuumenemisen kuin Spotlight ja kun annetaan sen indeksoinnin olla koko ajan päällä, käyttiksen toiminta hidastuu todella pahasti. Ajattelin kuitenkin, että tosta deletoitujen tiedostojen palautusominaisuudesta voi olla jotain hyötyä, ainakin itselleni. Jos se ei toimi, ei taida olla mitään syytä pitää koko ohjelmaa.kallekilponen kirjoitti:Olen kuullut ettö ko. softa aiheuttaa enemmän murheita kuin hyötyä...
Nyt kysyn uudestaan. Onko joku onnistunut palauttamaan deletoidut tiedostot tän ohjelman avulla? En siis kysy mielipidettä siitä, onko ohjelma roskaa vai ei.
-
-
Nyt kysyn uudestaan. Onko joku onnistunut palauttamaan deletoidut tiedostot tän ohjelman avulla? En siis kysy mielipidettä siitä, onko ohjelma roskaa vai ei. Eikö mene millään päähän?Aaaron kirjoitti:Ja jo useammasta lähteestä on todettu, että Google Desktop asentaa koneelle mm. Input Managereja, jotka toimivat kaikilla käyttäjillä eri ohjelmien kanssa ties missä tarkoituksessa. Sangen epäilyttävää kamaa siis.

-
-
-
-
Itse asiassa määkin poistin sen aika nopeasti, mutta tuon mainitsemani ominaisuuden huomattuani asensin sen uudestaan kokeilumielessä. No, jos tänään ei kukaan ilmoita saaneensa tuota ominaisuutta toimimaan, taitaa koko ohjelma lähteä uudestaan roskikseen.kermit kirjoitti:Ei taida käsiä nousta.Ohjelmaa olen kokeillut, mutta en kysyjän tarkoittamaa ominaisuutta. Poistin sen aika nopeasti.
-
Viesti Kirjoittaja tianyl »
Pistä roskikseen ja odota muutama kuukausi niin saat Aikakoneen kanssa palautetua kamaa niin paljon kuin haluatnobu178 kirjoitti:Itse asiassa määkin poistin sen aika nopeasti, mutta tuon mainitsemani ominaisuuden huomattuani asensin sen uudestaan kokeilumielessä. No, jos tänään ei kukaan ilmoita saaneensa tuota ominaisuutta toimimaan, taitaa koko ohjelma lähteä uudestaan roskikseen.kermit kirjoitti:Ei taida käsiä nousta.Ohjelmaa olen kokeillut, mutta en kysyjän tarkoittamaa ominaisuutta. Poistin sen aika nopeasti.
-
-
Joo, nyt luovutin ja pistin sen roskikseen. Aikakonetta aionkin käyttää, kun se tulee Leopardin kera, mutta se vaatii ulkoista kovoa. Tämä Googlen juttu ei vaadi ulkoista kovoa. No, ei auta, kun kyseinen ominaisuus ei toimi eikä ole koko ohjelmasta kuin silkkaa vaivaa.tianyl kirjoitti:Pistä roskikseen ja odota muutama kuukausi niin saat Aikakoneen kanssa palautetua kamaa niin paljon kuin haluatnobu178 kirjoitti:Itse asiassa määkin poistin sen aika nopeasti, mutta tuon mainitsemani ominaisuuden huomattuani asensin sen uudestaan kokeilumielessä. No, jos tänään ei kukaan ilmoita saaneensa tuota ominaisuutta toimimaan, taitaa koko ohjelma lähteä uudestaan roskikseen.kermit kirjoitti:Ei taida käsiä nousta.Ohjelmaa olen kokeillut, mutta en kysyjän tarkoittamaa ominaisuutta. Poistin sen aika nopeasti.
-
-
15 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka