Minua kuitenkin kiinnostaisi myös vastaavat ohjelmat macille. Löysin jonkun vanhan aiheen tästä, jossa linkitkään eivät enään toimineet... Iphoton omaa kuvagalleria ohjelmaa on kokeilut, eikä ole käytännöllinen tarpeisiini. Jospa nyt olisi vaikka tullut uusia ohjelmia, sitten vuoden 2004?
Ilmainen kuvagalleria kotisivuille
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
muulinen
Ilmainen kuvagalleria kotisivuille
Viesti Kirjoittaja muulinen »
Eli nyt etsisin JAlbumin veroista kuvagalleria ohjelmaa, jolla pystyisi tekemään helposti kuvagallerioita kotisivullen
Tiedän, ilmainen täytyy olla, joten tyydyn vähempäänkin. JAlbum on kyllä loistava, mutta en osaa käyttää sitä ja minulla on niin paljon ongelmia sen kanssa, että luovutan. Jos joku pystyy auttamaan minua sen kanssa, niin olisi aika kiva!
Minua kuitenkin kiinnostaisi myös vastaavat ohjelmat macille. Löysin jonkun vanhan aiheen tästä, jossa linkitkään eivät enään toimineet... Iphoton omaa kuvagalleria ohjelmaa on kokeilut, eikä ole käytännöllinen tarpeisiini. Jospa nyt olisi vaikka tullut uusia ohjelmia, sitten vuoden 2004?
-
marc
Viesti Kirjoittaja marc »
PhotoSite TimeSaviour ainakin on simppeli, sitä voisit testata vaikka en kyllä ole varma kuinka vanhasta ohjelmasta on kyse. 
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
Torium
Viesti Kirjoittaja Torium »
SimpleViewerillä oon omat kuvagalleriani toteuttanu ![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit: oishan ton alotusviestinkin voinu lukea :'Dd
edit: oishan ton alotusviestinkin voinu lukea :'Dd
-
muulinen
Ei asennu? Latasin sen ja tulee joku psts.sit tiedosto joka ei avaudu? Meidän kone on mac OS X ja versioo 10.3.9....marc kirjoitti:PhotoSite TimeSaviour ainakin on simppeli, sitä voisit testata vaikka en kyllä ole varma kuinka vanhasta ohjelmasta on kyse.
-
DeepDown
Viesti Kirjoittaja DeepDown »
The Unarchiver ainakin avaa noi .sit-tiedostot. Ohjelma on ilmainen ja muutenkin parempi kuin StuffIt yms jos multa joku nyt mitään kysyi...
..:: MacBook Pro 13,3" | 2.26Ghz | 2GB | OS X 10.8.4 :: Mac mini | 2.26GHz | 4GB | OS X 10.8.4 ::..
-
Raikka
-
Juhani L
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Minä olen käyttänyt Galerie-ohjelmaa. Se on helppo ja monipuolinen. Valitettavasti ei ole vertailukohtia, kun tuo osoittautui niin somaksi käyttää.
-
marc
Viesti Kirjoittaja marc »
muulinen kirjoitti:Ei asennu? Latasin sen ja tulee joku psts.sit tiedosto joka ei avaudu? Meidän kone on mac OS X ja versioo 10.3.9....marc kirjoitti:PhotoSite TimeSaviour ainakin on simppeli, sitä voisit testata vaikka en kyllä ole varma kuinka vanhasta ohjelmasta on kyse.
Olen itse käyttänyt tuota nimenomaan 10.3.9 -käyttiksellä. Eli kun saat purettua paketin, niin pitäis toimia.DeepDown kirjoitti:The Unarchiver ainakin avaa noi .sit-tiedostot. Ohjelma on ilmainen ja muutenkin parempi kuin StuffIt yms jos multa joku nyt mitään kysyi...
MacBook Pro 13" Core i5 2,3GHz, 4Gt | MacMini C2D 2GHz, 4Gt | eMac G4 1GHz (ATI), 1Gt | iMac G3 DV 400, 544Mt
-
applebook
Viesti Kirjoittaja applebook »
Täältä myös suositukset Galerielle. Ihan pätevä ohjelma.Juhani L kirjoitti:Minä olen käyttänyt Galerie-ohjelmaa. Se on helppo ja monipuolinen. Valitettavasti ei ole vertailukohtia, kun tuo osoittautui niin somaksi käyttää.
-
muulinen
Re: Kuvagalleria
Kuten aloitusviestissäni totean "iPhoton omaa kuvagalleria ohjelmaa on kokeilut, eikä ole käytännöllinen tarpeisiini. "Raikka kirjoitti:Tuota...eikös iPhotolla ???
Tuota Galerie ohjelmaa täytyy kokeilla... Kiitos! Lisääkin saa ehdotella, jos mielessä on.
-
muulinen
No, päädyin kuitenkin tuohon JAlbum -ohjelmaan. En viitsi laittaa tästä turhaan erikseen uutta aihetta, joten kysyn tässä. Tietääkö kukaan JAlbumin käyttäjä, miten saisin netistä ladatun ulkoasun toimimaan ohjelmassa? Ymmärsin, että se pitäisi purkaa koneelle ja laittaa "skin" kansioon, mutta kansion toiminnot on estetty, eikä sinne näin voi lisätä mitään. Oma tulkintani voi olla väärä, joten jos joku selko kielellä selittäisi minulle, miten saisin nämä toimimaan... Kiitos!
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka