perian siis sisältää codecit, jolla divx/xvidejä sekä .flv-filuja saa auki.
Nyt niiden _pitäisi_ minun tietojen mukaan toimia, mutta en ole varma. En ole koskaan itse kyseistä ominaisuutta tarvinnut, mutta isot pojat on kertonut että kun quicktimessa on codecit kohdillaan, niin iTuneskin osaa ne näyttää koska se käyttää toistoon quicktimea. Yritit kai käynnistää iTunesin uudestaan?
harri kirjoitti:Drag'n dropilla kirjastoon.
Sitten iTunesissa video aktiiviseksi ja painat Komento-I ja sieltä Video-välilehdeltä vailtset Videolaji: "Musiikkivideo".
-Harri
tätä en tajunnut.
mä kun siirsin sen videon kotikansiosta kirjasto kansioon mutta ei ilmestynyt olleenkaan itunessiin
Harri taisi olettaa, että video olisi jo iTunesissa. Kun kerran Perian on asennettu QuickTimeen ja nämä aukeavat QT:ssa, voisit koittaa avata ne sillä ja tallettaa vaikka .mov-muodossa. Sen luulisi kelpaavan iTunesille.
Ja tämä viimeinen siirtosi, hae se video sieltä "kirjasto-kansiosta", mihin sen siirsit ja siirrä se vaikka Elokuvat-kansioon. Sitten kun olet saanut videot iTunesiin, voit poistaa muut versiot tiedostosta. (iTunesistahan videon saa raahaamalla kopioitua toisaalle.)
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
Maza kirjoitti:Harri taisi olettaa, että video olisi jo iTunesissa. Kun kerran Perian on asennettu QuickTimeen ja nämä aukeavat QT:ssa, voisit koittaa avata ne sillä ja tallettaa vaikka .mov-muodossa. Sen luulisi kelpaavan iTunesille.
tein tuon ja sitten vielä tämän
[/quote]
Drag'n dropilla kirjastoon.
Sitten iTunesissa video aktiiviseksi ja painat Komento-I ja sieltä Video-välilehdeltä vailtset Videolaji: "Musiikkivideo".
-Harri
_________
nyt itunes niinkuin joka kerta sitä soittaessa avaa QT playerin ja video on niinkuin pienessä koossa verrattuna QT isoon näyttöön
iTunesin asetuksissa Toisto-kohdassa voi valita, miten videot näytetään. (Erillinen ikkuna vai koko näyttö). Mutta ei sen pitäisi QT:tä avata. Testasin parilla erimuotoisella video-tiedostolla, eikä QT minulla tosiaankaan auennut.
Auttaisikohan se perinteinen, eli asetustiedoston poisto? Spotlightillä com.apple.itunes.plist Heitä ensin työpöydälle ja käynnistä iTunes uudestaan. Jos ei ongelma ratkennut, siirrä tämä takaisin omalle paikalleen. (Vanhat asetukset säilyvät). Jos ongelma korjaantui, voit nakata sen roskiin työpöydältä. Asetukset ovat nyt tosin "tehdasasetuksissa".
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)