Hyvältähän tämä tuntuu. Selvästi kevyempi kuin viimeisin Firefox. Vielä kun saisi "maccimäisemmän" teeman asennettua (FF:ssa olen käyttänyt tyytyväisenä GrApple -teemaa).
Jyre kirjoitti:Jos haluat vaihdella esim. noita työkalupalkin kuvakkeita, niin kokeile CaminIcon:a.
-jyrki
Kiitos, tuollahan se onnistui teeman vaihto. Vielä kun saisi hiirieleet toimimaan - ilmaiseksi. CocoaGestures 1.2 ei toimi ainakaan minun macbookissani. Rahaakaan ei ole nyt ostella mitään lisäohjelmia (XGestures tms.).
Olen käyttänyt Caminoa nyt yli vuoden lähes ainoana selaimena juuri sen nopeuden vuoksi.
Ei valittamista, tosin 1.5 version kokemukset yhden illan verran.
Molto bene kirjoitti:Olen käyttänyt Caminoa nyt yli vuoden lähes ainoana selaimena juuri sen nopeuden vuoksi.
Molto bene kirjoitti:Olen käyttänyt Caminoa nyt yli vuoden lähes ainoana selaimena juuri sen nopeuden vuoksi.
eikö tästä todellakaan löydy rss-lukijaa?
Ei, koska Caminon tarkoitus on olla selain. RSS-lukijaksi voit kokeilla vaikkapa Viennaa...
morbusg kirjoitti:Mites, vieläkö webkitin yöttäiset leipoo kiinni kun näkee svg:n?
Se toimi jo niin hienosti siinä mutta sitten menivät sorhimaan rikki sen
Ei ole ollut svg:iden kanssa ongelmia pitkiin aikoihin.. Millon tuota on tapahtunut? Olen nyt töissä, joten en voi tarkistaa tuota.
No myönnettäköön että siitä taitaa olla jo aika kauan aikaa.
En ihan hirveän usein ole päivitellyt sen jälkeen kun luin jostain millä sen aluksi avautuvan muistutuksen saa pois.
Jyre kirjoitti:Ei, koska Caminon tarkoitus on olla selain. RSS-lukijaksi voit kokeilla vaikkapa Viennaa...
-jyrki
En oikein osaa sanoa tuota hyväksi perusteluksi. Kokeilin kehoituksestasi tuota komboa ja Viennakin hoitaa web-sivujen selailun. Kyllä nykyään pitäisi selaimen kuin selainmen kyetä näyttämäään rrs-sivuja.
Itse olisin myös toivonut searchin toimivan kuten firefoxissa (eli selain etsii kun alkaa vain kirjoittamaan ilman +f), en ainakaan löytänyt tätä ominaisuutta.
Camino on kylläkin selvästi keveämpi kuin firefox. Firefoxissa tuntuu olevan itselleni liikaa sälää, mutta caminosta taas uupuu nämä kaksi mainitsemaani itselle erittäin tärkeää ominaisuutta. Toivottavasti camino vielä joskus nappaa molemmat plussat firefoxista, jotta itsekin pääsen kyseisen selaimen käyttäjäksi.
macbook kirjoitti:
Itse olisin myös toivonut searchin toimivan kuten firefoxissa (eli selain etsii kun alkaa vain kirjoittamaan ilman +f), en ainakaan löytänyt tätä ominaisuutta.
Laita osoiteriville about:config. Kirjoita filtteriin vaikka typeahead, jolloin löydät helpommin asetukset:
macbook kirjoitti:...Viennakin hoitaa web-sivujen selailun...
Teoriassa Adiumkin pystyy hoitamaan web-sivujen selailun, koska sen viestit näytetään WebKit:llä - samoin kuin Vienna näyttää viestit WebKit:n avulla tuoden helppoa muokattavuutta. Caminon foorumeilla on ollut keskustelua aiheesta "Miksi Camino ei ole RSS-lukija?"
Jostain syystä tämä versio 1.5 tuntuu paljon paremmalta kuin vanha 1.02 (vaimikäsenytoli). En kyllä nähnyt että release notekseissa olis mainittu mitään peruskoodin optimoinneista tai rendausparannuksista.
Vieläkään ei tuosta löytynyt vipua, että avaa linkitetyn sivun uudelle välilehdelle pelkällä hiiren klikkauksella, vaan tarvitsisi edelleen jotain nappia painaa samanaikaisesti. Ei kiitos, pysyttelen Operassa.