Tänään ei ole näköjään hyvä päivä. Vaikkakin pieniä ovat nämä murheet niihin verrattuna, mitä joillakin on Jokelan koulun suunnilla.
Mutta juu, Time machine ei suostu aukeamaan. Ilmoittaa vain että tapahtui virhe 43. Olisiko kenelläkään viisasta neuvoa?
Kiitos Kraken! Kyllä se on kerta kaikkiaan mainio tämä Macin tukipalvelu! Samantien alkoi bitit juoksemaan ulkoiselle levylle. Täytyypä opetella ymmärtämään edes vähän tuon ohjelman sielunelämää. Tarkoitus ei liene, että se kopio jatkuvasti koko koneen sisältöä...
Kun tässä nyt on alettu tyhmiä kyselemään, niin kysynpä saman tien: Mitä kautta nuo aikakoneen asetukset oikein löytää? Minun ajatusmaailmani kun on niin W..piip-urautunut, että olen edelleen vähän ulkona tästä...
Siellä asetuksissa ei näy kohdassa "älä varmuuskopioi" muuta kuin Time Machine-varmuuskopiot. Ymmärrän tämän niin, että vain niiden varmuuskopioiden uudelleen kopioimisen voisi valinnalla estää? Vai johtuuko tämä nyt siitä, että varmuuskopiointi on parhaillaan menossa ja niitä valittavia tiedostoja tulee näkyviin vasta kun kopioiminen on suoritettu?
Eikös tällainen varmuuskopiointi-ohjelma olisi parhaimmillaan silloin kun itse voisi valita vain ne haluamansa tiedostot, mitä jatkossa kopioitaisiin?
KunkkuJ kirjoitti:Siellä asetuksissa ei näy kohdassa "älä varmuuskopioi" muuta kuin Time Machine-varmuuskopiot. Ymmärrän tämän niin, että vain niiden varmuuskopioiden uudelleen kopioimisen voisi valinnalla estää? Vai johtuuko tämä nyt siitä, että varmuuskopiointi on parhaillaan menossa ja niitä valittavia tiedostoja tulee näkyviin vasta kun kopioiminen on suoritettu?
Eikös tällainen varmuuskopiointi-ohjelma olisi parhaimmillaan silloin kun itse voisi valita vain ne haluamansa tiedostot, mitä jatkossa kopioitaisiin?
Kyllähän sieltä saa + namiskaa painamalla lisättyä kansioita/kiintolevyjä joita ei varmuuskopioida.
No jopas jotakin, niinhän sieltä saa! On tämä vaan ihme peli. Melkein tekisi mieli sanoa Lapinlahden Lintuja lainaten, että "On se hurja!" http://www.youtube.com/watch?v=DoSmJCNWvNg