Safari 3 ei käynnisty 10.4.11
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
Safari 3 ei käynnisty 10.4.11
Viesti Kirjoittaja masa »
Päivitin juuri työkoneeseen 10.4.11 päivityksen. Safari 3 beta ei käynnistynyt. Virhelogissa oli herjaa safariplus plugista, poistin sen niin taas pelaa. Ihan tiedoksenne.. 

En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja via »
Ei täällä ollut mitään ongelmia, vaikka alle jäikin beta.
Tää versio vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta. Olen käyttänyt Caminon yöllistä jonkun aikaa, mutta taidanpa siirtyä takaisin Safariin tämän version myötä.
Tää versio vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta. Olen käyttänyt Caminon yöllistä jonkun aikaa, mutta taidanpa siirtyä takaisin Safariin tämän version myötä.
Viimeksi muokannut via, 15.11.2007 klo 13.29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Minä löin juuri sisään uuden päivityksen, eikä safari enää aukea. Ei ole asennettuna mitään lisähärpäkkeitä safariin, eikä ollut betaa alla. Tulee vain perus ilmoitus, että safari keskeytti yllättäen toimintansa. Oikeudet korjattu...
Poistaako muuten .plist-tiedoston hävittäminen bookmarkit?
Poistaako muuten .plist-tiedoston hävittäminen bookmarkit?
-
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kermit »
Entä se toinen HD/Libraryn alla oleva? Saft ja SafariStandista näyttää ainakin olevan jo 10.4.11 kelpoiset versiot.iCook kirjoitti:Ei löydy tuosta kansiosta mitään...masa kirjoitti:Tuon oman jumittamisen aiheuttajan löysin kun lähetin Applelle raporttia (safari halusi lähettää raportin koska kaatui) katopas kotikansion- kirjasto-inputmanagereista onko siellä joku palikka safaria varten..
-
Ei löydy mistään mitään, eikä mulla mitään ylimääräistä ole safariin asennettu. Mitenkäs kun mulla oli Debug menu aktivoituna. Voiko se olla tämän syynä. Jos kyllä, niin kuinka se deaktivoidaan?kermit kirjoitti:Entä se toinen HD/Libraryn alla oleva? Saft ja SafariStandista näyttää ainakin olevan jo 10.4.11 kelpoiset versiot.iCook kirjoitti:Ei löydy tuosta kansiosta mitään...masa kirjoitti:Tuon oman jumittamisen aiheuttajan löysin kun lähetin Applelle raporttia (safari halusi lähettää raportin koska kaatui) katopas kotikansion- kirjasto-inputmanagereista onko siellä joku palikka safaria varten..
-
-
Viesti Kirjoittaja masa »
Mulla on ja oli tuo debug päällä -en usko että se vaikuttaa mitään.iCook kirjoitti:Ei löydy mistään mitään, eikä mulla mitään ylimääräistä ole safariin asennettu. Mitenkäs kun mulla oli Debug menu aktivoituna. Voiko se olla tämän syynä. Jos kyllä, niin kuinka se deaktivoidaan?kermit kirjoitti:Entä se toinen HD/Libraryn alla oleva? Saft ja SafariStandista näyttää ainakin olevan jo 10.4.11 kelpoiset versiot.iCook kirjoitti:Ei löydy tuosta kansiosta mitään...masa kirjoitti:Tuon oman jumittamisen aiheuttajan löysin kun lähetin Applelle raporttia (safari halusi lähettää raportin koska kaatui) katopas kotikansion- kirjasto-inputmanagereista onko siellä joku palikka safaria varten..
Katos kotikansiosi kirjasto-safari kansiosta mitä siellä on. Siirrä väliaikaisesti työpöydälle tiedosto kerrallaan. Joku niistä pitää kirjainmerkit sisällään.. Tai koita toisella käyttäjällä toistuuko ongelma.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
-
-
-
Ja nämä keinot käytetty, ei vaikutusta. Vieläkö joku kikka takataskussa?masa kirjoitti:Mulla on ja oli tuo debug päällä -en usko että se vaikuttaa mitään.iCook kirjoitti:Ei löydy mistään mitään, eikä mulla mitään ylimääräistä ole safariin asennettu. Mitenkäs kun mulla oli Debug menu aktivoituna. Voiko se olla tämän syynä. Jos kyllä, niin kuinka se deaktivoidaan?kermit kirjoitti:Entä se toinen HD/Libraryn alla oleva? Saft ja SafariStandista näyttää ainakin olevan jo 10.4.11 kelpoiset versiot.iCook kirjoitti: Ei löydy tuosta kansiosta mitään...
Katos kotikansiosi kirjasto-safari kansiosta mitä siellä on. Siirrä väliaikaisesti työpöydälle tiedosto kerrallaan. Joku niistä pitää kirjainmerkit sisällään.. Tai koita toisella käyttäjällä toistuuko ongelma.
-
-
Safari[493] Could not connect the action showFindPanel: to target of class AppControllermasa kirjoitti:Nyt rupiaa mulla oikiasti rasat pärkyämähän..En taida enää osata auttaa.. Sitä logia kun näkis. Lisäohjelmat- konsoli-logit
Safari[493] Could not connect the action findNext: to target of class AppController
Safari[493] Could not connect the action findPrevious: to target of class AppController
Safari[493] *** Assertion failure in -[NSMenu itemAtIndex:], Menus.subproj/NSMenu.m:713
Safari[493] An uncaught exception was raised
Safari[493] Invalid parameter not satisfying:
Tuossa poimintoja logista. Auttaako?
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Voi ehkä auttaa http://www.macintouch.com
Update -- I found a thread discussing the same experience I just reported. Some had removed a "Piclens" folder from Library/Inputmanagers/. I did the same and I'm back in action. The thread suggests some of these old add-ons may not be compatible with the new Safari, although Safari (3.0.x) worked fine prior to the 10.4.11 upgrade. Quite honestly, I had forgotten I had installed these items.
?
Update -- I found a thread discussing the same experience I just reported. Some had removed a "Piclens" folder from Library/Inputmanagers/. I did the same and I'm back in action. The thread suggests some of these old add-ons may not be compatible with the new Safari, although Safari (3.0.x) worked fine prior to the 10.4.11 upgrade. Quite honestly, I had forgotten I had installed these items.
?
-
En kyllä löydä mistään mitään ylimääräistä. Tuon Piclensin muistan joskus asentaneeni ja hävitin sen saman tien. Eikä sitä tai siihen liittyviä tiedostoja koneelta löydy.egoste kirjoitti:Voi ehkä auttaa http://www.macintouch.com
?
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka