Ne jotka käyttää kyseistä softaa niin kannattaa päivittää se UC 1.5 nen kakkoseen... näyttäis olevan ilmasta... mä meinaan just kelasin että mistä saan tietää että nyt Leopardin päivityksen jälkeen toi Undercover toimii... no selvis onneks niiden FAQsta eli tsek this out:
Tietääkö kukaan et pysyykö UC ID samana päivityksen jälkeen vai pitäiskö sieltä tulla uus? Mä päivitin ja reggasin undercoverin uudestaan käyttämällä UndercoverRegistration.appia mut ei oo tullu mitään meilissä... siis vahvistushan pitäis niiden mukaan tulla....
You can use your existing Kagi license key (not your Undercover ID) to register Undercover 2. By upgrading, you will not use an additional license seat. In most cases, Undercover will simply recognize your 1.5 registration and it won't ask for a license key.
Eli kaipa tuon tulisi toimia ihan heittämällä. Itsellänikään uutta rekisteröintiä ei kyselty, mutta kyllä se "uc" järjestelmän valvonnassa näkyy pyörivän.
KORJAUS: Rekisteröin tunnukseni kuitenkin uudestaan myös tuon softan avulla ja sain emailin jossa uusi tunnus.
Aijaa... ei mulla ainakaan tullu mitään meiliä... kummastakaan koneesta... pitää varmaan tehä toi reggaaminen uudestaan.. sen siis kuuluu lähettää uudet IDt... eikö ne sit oo samat ku aikasemmin...?
Huomasin semmosen jutun että piti päivittää Little Snitchkin ja sit se ei suostunu lähettää idtä kun yhteen emailiin... kummallista mutta onpahan nyt varmistusmailit molemmista masiinoista. Nyt sit vaan kone Helsinki-Vantaalle syötiks