mylman kirjoitti:
Sori että tylytän, mutta tyhmien kysymysten palstalla ei varmaankaan tarvi olla jyllpy otsassa nillittämässä (Kuten itse varmaankin nyt teen) = pitämällä kysyjää urpona, ...
Urpona? Luetunymmärtäminen saattaisi auttaa, mut en pidä urpona vaan laiskana, eli en siis edes uusavuttomana!
Hei mulla on myös ton vlc:n kanssa vähän ongelmia. Aina kun sen käynnistää, se heittää työpyödälle sen levykkeen kuvan, ihan kun olis asentanu sen vasta ensimmäistä kertaa missäköhän ongelma piilee?
laeticia kirjoitti:Hei mulla on myös ton vlc:n kanssa vähän ongelmia. Aina kun sen käynnistää, se heittää työpyödälle sen levykkeen kuvan, ihan kun olis asentanu sen vasta ensimmäistä kertaa missäköhän ongelma piilee?
Olen kyllä aina asentanut ohjelmat noin, niin kuin tuossa sanotaan.. Niin kuin tässä tapauksessa tämän Vlc:n. No pitää katsella vielä. Voisin poistaa ja asentaa uudelleen, jos se muuttaisi asiaa.
aaretti kirjoitti:ainoo ongelma mikä koko macbookissa tuntuu olevan on se että toi vlc kaataa kerran päivässä koko koneen. Ratkaisuja tähän ??
Yksinkertaisin ja varmin konsti:
VLC -> Roskakori
Toinen konsti:
VLC:lle assosioidut tiedostotyypit minimiin. VLC toimimaan vain manuaalisesti, ja/tai assosioituna vain niihin yksittäisiin tiedostoihin, jotka ei Quicktimellä toimi.
laeticia kirjoitti:Olen kyllä aina asentanut ohjelmat noin, niin kuin tuossa sanotaan.. Niin kuin tässä tapauksessa tämän Vlc:n. No pitää katsella vielä. Voisin poistaa ja asentaa uudelleen, jos se muuttaisi asiaa.
VLC toimii mistä tahansa, vaikka työpöydältä. Kannattaa se silti tiputtaa sinne Applications -kansioon. Se netistä imutettu vlc-0.8.6.dmg -tiedosto avaa tuplaklikattuna työpöydälle Finder -ikkunan, jossa on sen itse ohjelman lisäksi muutakin tauhkaa, readme -tiedostoja ja sensemmoista. Siitä kansiosta tarttee sinne Applications -kansioon tiputtaa vaan se oranssi tietyö-tötterö, ei muuta. Sen jälkeen ko. kansion voi sulkea ja hävittää, kuten tuolla omppujemmarin ohjeissa kerrotaan.
BTW, siellä kansiossa on kyllä myös se kuuluisa RTFM -tiedosto...
skip kirjoitti:saako itunesissa jotenkin poistettua kaikki jossain tietyssä playlistissä olevat biisit librarysta kokonaan?
En ole ainakaan mitään fixua tapaa keksinyt.
Jos valitset kaikki playlistin kappaleet, avaat infon ja muutat albumin ja albumin artistin vaikka "poistettavat", sekä valitset että kyseessä on kokoelma. Tämän jälkeen kun menet musiikkiin, niin kyseisen playlistin kappaleet ovat helpommin poitettavissa ja löytyvät järjestyksessä kun järjestät albumin artistin mukaan.
Mistä saan Photoshop CS3:n trialin ladattua? Pitäis tehdä opiskeluhommia, enkä löydä Adoben sivuilta kuin maininnan CS4:sta, eikä sitäkään ilmeisesti saa ladattua vielä?
Crimson kirjoitti:Mistä saan Photoshop CS3:n trialin ladattua? Pitäis tehdä opiskeluhommia, enkä löydä Adoben sivuilta kuin maininnan CS4:sta, eikä sitäkään ilmeisesti saa ladattua vielä?
En mä vaan tiedä mistä sinä etsit, mutta Adoben Downloads-sivulta sen saa ladattua.
Crimson kirjoitti:Mistä saan Photoshop CS3:n trialin ladattua? Pitäis tehdä opiskeluhommia, enkä löydä Adoben sivuilta kuin maininnan CS4:sta, eikä sitäkään ilmeisesti saa ladattua vielä?
En mä vaan tiedä mistä sinä etsit, mutta Adoben Downloads-sivulta sen saa ladattua.
http://www.adobe.com/downloads/ näyttäisi löytyvän alasvetolistasta sivulla suoraan näkyvien ohjelmien alta. En jaksanut kirjautua sisään ja katsoa toimiiko lataus oikeastikin.