Tuo on syytä poistaa.jtraskelin kirjoitti:Cinema + pro1.1 1.12 Liekö tarpeellinen?
http://www.thesafemac.com/arg-identification/
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
Tuo on syytä poistaa.jtraskelin kirjoitti:Cinema + pro1.1 1.12 Liekö tarpeellinen?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja LSD »
Viesti Kirjoittaja jtraskelin »
LSD kirjoitti:Otsikosta - Mac OS Yousemite päivitys--mainoshyökkäys saan käsityksen, että päivittämällä koneen Yosemiteen sinne asentuu mainoshyökkäys.
Lukemieni ketjujen, ja kesän viikon Yousemite kokeilun perusteella tiedän, että Yosemitesta kannattaa toistaiseksi pysyä kaukana, koska se on niin buginen.
Mutta että asentamalla sen saa myös mainoshyökkäyksen, se on uutta.
Jep. Näyttää siltä, että se on syyllinen. Poistan sen ja tarkkailen taas tilannetta.MacFinn kirjoitti:http://www.thesafemac.com/arg-identification/
Tuollahan se Cinema löytyy, mainostyrkyissä.
MacFinn kirjoitti:Minä olen nyt käyttänyt tätä Yosemitea julkaisusta lähtien. En vielä ole törmännyt bugiin. Saati mainoshyökkäyksiin.
Olen käyttänyt konetta taittoon, nettisivuihin, kuvien muokkaukseen, nettisurffaukseen, sähköpostiin, tekstinkäsittelyyn, taulukoihin jne. Eikä kaikki mun ohjelmat ole uusimpia versioita. Esim. InDesign CS5 toimii moitteetta.
Kesällähän tuo oli vielä beta-vaiheessa niitä ei pidä käyttää tuotantokoneissa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hyvä huomio, muokkasin otsikon aihetta paremmin kuvaavammaksi.LSD kirjoitti:Otsikosta - Mac OS Yousemite päivitys--mainoshyökkäys saan käsityksen, että päivittämällä koneen Yosemiteen sinne asentuu mainoshyökkäys.
Lukemieni ketjujen, ja kesän viikon Yousemite kokeilun perusteella tiedän, että Yosemitesta kannattaa toistaiseksi pysyä kaukana, koska se on niin buginen.
Mutta että asentamalla sen saa myös mainoshyökkäyksen, se on uutta.
Viesti Kirjoittaja LSD »
Näyttää siltä että avast ei sittenkään ollut ratkaisu tähän. Olin tunti sitten skannannut kovalevyt ja poistanut ns. saastuneet tiedostot, mutta mackeeper palasi kummittelemaan.jtraskelin kirjoitti:Hmm. En ihan tiedä liittyikö tuo viimeinen viesti tähän aiheeseen, mutta..
Kiitos kaikille teille, jotka autoitte tämän ongelman ratkaisemisessa.
Eli se saastuneiden tiedostojen poisto auttoi, eikä nyt ole ylimääräisiä ponnahdusikkunoita näkynyt.
Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Ei selaimen vaihto auta, jos Mackeeper-haitake on jäljellä. Koeta päästä siitä lopullisesti eroon.jtraskelin kirjoitti:Näyttää siltä että avast ei sittenkään ollut ratkaisu tähän. Olin tunti sitten skannannut kovalevyt ja poistanut ns. saastuneet tiedostot, mutta mackeeper palasi kummittelemaan.
Kohta on varmaan vaihdettava selainta tai jotain. Outo juttu.
Viesti Kirjoittaja LSD »
Ainoa todella outo juttu on että omaat ilmeisiä vaikeuksia sisäluvussa?jtraskelin kirjoitti:Outo juttu.
/Library/Preferences/.3FAD0F65-FC6E-4889-B975-B96CBF807B78
/Library/Receipts/InstallHistory.plist
/private/tmp/com.apple.installer.downloads.Owuu
/private/tmp/com.apple.installer.downloads.Owuu/MacKeeper.pkg
/private/var/db/launchd.db/com.apple.launchd.peruser.501/overrides.plist
/private/var/db/receipts
/private/var/folders/.../MacKeeperUninstaller.app
~/Library/LaunchAgents/com.zeobit.MacKeeper.Helper.plist
~/Library/Logs/MacKeeper.log
~/Library/Logs/MacKeeper.log.signed
~/Library/Preferences/.3246584E-0CF8-4153-835D-C7D952862F9D
~/Library/Preferences/com.zeobit.MacKeeper.Helper.plist