Apuva! 8)jacce kirjoitti:Miten iTunesiin saa lisättyä CD-levyiltä ripattuja ja netistä ladattuja musiikkivideoita, vai saako ollenkaan?
Aina, kun alan kuuntelemaan Front Row:n kautta musiikkia, iTunesiin luodaan Front Row-soittolista, jossa on esim. Front Row:n kautta kuunneltu albumi tms. Miten tämän saa pois, ettei tällaista soittolistaa luoda iTunesiin? Poistan sen kuitenkin aina, kun iTunesissa sen huomaan.
Kiitos!
Tyhmät kysymykset
-
Viesti Kirjoittaja jacce »
-
Re: Tyhmä kysymys
Viesti Kirjoittaja tumu »
Puhutaan.MasBe kirjoitti:Mikä ohjelma on kyseessä?tumu kirjoitti:Olen koska mulla oli viä vähän aika sitten tuo ohjelma.jacce kirjoitti:Oletko ladannut ja asentanut Applen BootCampia varten tehdyt ajurit Windowsissa?tumu kirjoitti: Voisikkos mitenkään antaa linkkiä näistä aiheista?
Vai puhutaanko tässä koneeseen integroidun iSight-webkameran asentamisesta?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olen minä asiakkaan kuullen joskus kiroillutkin, mutta jos tuollaista menen sanomaan, niin siinä alkaa kyllä olemaan asiakassuhteet vaarassaroskaposti kirjoitti:Kannattaa ennemmin käyttää SSH:n porttiohjausta
esim:
ssh -C -N käyttäjätunnus@ip-osoite -L 60000:127.0.0.1:445
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
GIMPin asennus
Viesti Kirjoittaja macleksi »
Eli tarvisin vähän neuvoja GNU Image Manipulation Program:n asentamiseen upouuteen macintosh-kannettavaani. En löydä asennustiedostoa http://www.gimp.org nettisivuilta lehdeltä downloads. Missään ei lue 'lataa uusin gimp koneellesi painamalla ->TÄTÄ<-'. Ladataanko asennustiedosto jotenkin palvelimelta(?) vai pitääkö minun säätää X11:een jotain raakakoodi3:a? X11:kin on siis vieras alusta.
-
Re: GIMPin asennus
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22990macleksi kirjoitti:Iltaa.
Eli tarvisin vähän neuvoja GNU Image Manipulation Program:n asentamiseen upouuteen macintosh-kannettavaani. En löydä asennustiedostoa http://www.gimp.org nettisivuilta lehdeltä downloads. Missään ei lue 'lataa uusin gimp koneellesi painamalla ->TÄTÄ<-'. Ladataanko asennustiedosto jotenkin palvelimelta(?) vai pitääkö minun säätää X11:een jotain raakakoodi3:a? X11:kin on siis vieras alusta.
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Kokeileppa vaikka näillä ajureilla: http://www.maconlysource.com/?p=885tumu kirjoitti:Puhutaan.MasBe kirjoitti:Mikä ohjelma on kyseessä?tumu kirjoitti:Olen koska mulla oli viä vähän aika sitten tuo ohjelma.jacce kirjoitti: Oletko ladannut ja asentanut Applen BootCampia varten tehdyt ajurit Windowsissa?
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
Viesti Kirjoittaja DreamSeller »
Onko jotain keinoa/ohjelmaa millä voisin vielä äänenvoimakkuutta isommalle säätää?
-
Viesti Kirjoittaja tumu »
Niin niin mutta mistä saan iSightin ladattua ilmaiseksi?MasBe kirjoitti:Kokeileppa vaikka näillä ajureilla: http://www.maconlysource.com/?p=885tumu kirjoitti:Puhutaan.MasBe kirjoitti:Mikä ohjelma on kyseessä?tumu kirjoitti: Olen koska mulla oli viä vähän aika sitten tuo ohjelma.
-
-
Eh.. iSight on web-kamera, joka et voi erikseen ladata. Se on konkreettisesti siinä näyttösi yläreunassa kiinni. Tarvitset vain ajurit XP:n puolelle, jolla voit saattaa sen toimintakuntoon esim Messengerin kanssa.tumu kirjoitti:Niin niin mutta mistä saan iSightin ladattua ilmaiseksi?MasBe kirjoitti:Kokeileppa vaikka näillä ajureilla: http://www.maconlysource.com/?p=885tumu kirjoitti:Puhutaan.MasBe kirjoitti: Mikä ohjelma on kyseessä?
Tuolla mainitsemallani sivulla on linkki, josta ne ajurit saa ladattua ilmaiseksi. Jos et sitä linkkiä löydä, tarkka osoite ajureille on http://www3.telus.net/maconlysource/iSight.zip
Apple iMac late 2012
-
-
Viesti Kirjoittaja roskaposti »
MacDrivehodari kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että nyt ku sain asennettua ton windowsin macbookkiini, niin voinko mitenkään päästä windowsin kautta käsiks mac-kovalevyosiolla oleviin tiedostoihin? esim. musiikkiin.
http://www.mediafour.com/products/macdrive/
-
Wikipediassa oli kuva siitä. Sen tilalla on Macissa Help-nappula.tumu kirjoitti:Mikä näppäin on insert? En oikein tiedä tästä macin näppäimistöstä :S
-
Insert-nappulasta siis puhutaan.On Apple Macintosh computers, the key is rebranded into a Help key. When pressed, the Help functionality of the application in use will be launched. However, when using command line applications, it retains its original functionality for compatibility reasons.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Lopetetaas nyt tää sekoilu. Jos sattuu tulemaan se internal server error, se tarkoittaa että viesti on mennyt perille. Peruuttamalla takaisin ketjuun ja lataamalla sivun uudelleen viesti näkyy ketjussa. Sitä ei tarvitse paukuttaa loputtomasti uudelleen.hodari kirjoitti:Olis semmonen kysymys, että nyt ku sain asennettua ton windowsin macbookkiini, niin voinko mitenkään päästä windowsin kautta käsiks mac-kovalevyosiolla oleviin tiedostoihin? esim. musiikkiin.

Ja vastauksenkin olit jo saanut...
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Paljon jutusteltu aihe.richidi kirjoitti:Saako mäkin käynnistysäänen pois kokonaan? Olen kyllä säätänyt järjestelmäasetuksista äänihommia, mutta en vain osaa.![]()
Naapuritkin herää kun tämän käynnistää.no ei nyt sentään.
http://omenamehu.org/wiki/index.php/Käy ... jentäminen
-
Konetta ei myöskään kannata sammuttaa aina, vaan laittaa se nukkumaan. Maceissa nukkumistoiminto on toteutettu hyvin, ja koneen voi aivan hyvin laittaa nukkumaan yöksi tai useaksi päiväksikin. Itse sammutan MacBookini yleensä vain kuljetuksen ajaksi, kun heitän sen reppuun tms.richidi kirjoitti:Saako mäkin käynnistysäänen pois kokonaan? Olen kyllä säätänyt järjestelmäasetuksista äänihommia, mutta en vain osaa.![]()
-
Mä en edes tuolloin.. kone kulkee ongelmitta nukkuessaankinjacce kirjoitti:Konetta ei myöskään kannata sammuttaa aina, vaan laittaa se nukkumaan. Maceissa nukkumistoiminto on toteutettu hyvin, ja koneen voi aivan hyvin laittaa nukkumaan yöksi tai useaksi päiväksikin. Itse sammutan MacBookini yleensä vain kuljetuksen ajaksi, kun heitän sen reppuun tms.richidi kirjoitti:Saako mäkin käynnistysäänen pois kokonaan? Olen kyllä säätänyt järjestelmäasetuksista äänihommia, mutta en vain osaa.![]()
Apple iMac late 2012
-
Itsekin olen ajatellut että voisi, mutta muutaman kerran olen täältäkin lukenut itsestään unesta heränneistä MacBookeista, joten en ole viitsinyt laittaa konetta sleeven sisälle nukkumaan. Jos niin sattuisi että kone heräisi sleevessä, niin olisi äkkiä entinen kun alkaa lämpenemään pienessä tilassa.MasBe kirjoitti:Mä en edes tuolloin.. kone kulkee ongelmitta nukkuessaankinjacce kirjoitti:Konetta ei myöskään kannata sammuttaa aina, vaan laittaa se nukkumaan. Maceissa nukkumistoiminto on toteutettu hyvin, ja koneen voi aivan hyvin laittaa nukkumaan yöksi tai useaksi päiväksikin. Itse sammutan MacBookini yleensä vain kuljetuksen ajaksi, kun heitän sen reppuun tms.richidi kirjoitti:Saako mäkin käynnistysäänen pois kokonaan? Olen kyllä säätänyt järjestelmäasetuksista äänihommia, mutta en vain osaa.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Sieni »
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
En muista saako 5300:en massamuistitilaan..? Sillähän sen pitäisi toimiaSieni kirjoitti:Eikö nokian puhelimet tosissaan tue os x:ää? 5300 löytyy kaapeleineen, mutta kun lyön kaapelin macbookkiin, mitään ei tapahdu. Ohjekirja sanoo et tarviin xp:n tai wintoosa 2000. Onko ongelmaan mitään ratkaisua, olisi kuitenkin kiva saada toi toimimaan, kun "musiikkipuhelimesta" on kuitenkin kysymys.

-
Viesti Kirjoittaja Sieni »
Laitetaan samantien toinen kysymys: saanko tallennettua muistitikulle, jonka tiedostojärjestelmä on fat-16? Tai saako sitä mahdollisesti alustettua muulle järjestelmälle?
-
Fat-systeemit (lue Fat-32 ja Fat-16) toimii OS X:n kanssa ongelmitta.Sieni kirjoitti:Mahdollisuuksina on "Nokia-tila", "tulostus ja media" sekä "tiedon tallennus", ja millään noista ei ilmesty sitä aseman kuvaa työpöydälle.
Laitetaan samantien toinen kysymys: saanko tallennettua muistitikulle, jonka tiedostojärjestelmä on fat-16? Tai saako sitä mahdollisesti alustettua muulle järjestelmälle?
Tuohon 5300, ilmeisesti kyseinen malli ei toimi Ossissa.
iSyncin tukemat puhelimet löytyy täältä: http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html
ja tota listaa voi kasvattaa Nokian sivuilta saatavilla ohjelmilla: http://europe.nokia.com/mac
Apple iMac late 2012
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka