More secure because you do not have to install software on your computer, which can contain viruses, spywares, etc.

Itse en jotenkin tunne oloani kovin luottavaiseksi uppailla kamojani palvelimelle X joka ei näyttäisi edes olevan salattu

Viesti Kirjoittaja project »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Valitse iTunesissa kaikki levyn kappaleet ja paina vasemmasta alakulmasta kuvitusruutu esiin. Raahaa tähän levynkansi suoraan nettiselaimesta.project kirjoitti:Onko tämä todellakin tarkoitettu toimintatapa?
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ei toimi mulla noin. Minulla se lisää sen kuvituksen tällöin siihen biisiin joka soi. Jos mikään ei soi, niin mitään ei lisätä.Maza kirjoitti:Valitse iTunesissa kaikki levyn kappaleet ja paina vasemmasta alakulmasta kuvitusruutu esiin. Raahaa tähän levynkansi suoraan nettiselaimesta.project kirjoitti:Onko tämä todellakin tarkoitettu toimintatapa?
Testasin asian ennen postaustani. Muistelin tällaisen ominaisuuden tulleen jossain vaiheessa, mutta päivitin iTunesin juuri versioon 7.5 ja kuvitus vaihtuu taas useampaankin kappaleeseen.TheKraken kirjoitti:Ei toimi mulla noin. Minulla se lisää sen kuvituksen tällöin siihen biisiin joka soi. Jos mikään ei soi, niin mitään ei lisätä.Maza kirjoitti:Valitse iTunesissa kaikki levyn kappaleet ja paina vasemmasta alakulmasta kuvitusruutu esiin. Raahaa tähän levynkansi suoraan nettiselaimesta.project kirjoitti:Onko tämä todellakin tarkoitettu toimintatapa?
Sitten uskonMaza kirjoitti:Testasin asian ennen postaustani. Muistelin tällaisen ominaisuuden tulleen jossain vaiheessa, mutta päivitin iTunesin juuri versioon 7.5 ja kuvitus vaihtuu taas useampaankin kappaleeseen.TheKraken kirjoitti:Ei toimi mulla noin. Minulla se lisää sen kuvituksen tällöin siihen biisiin joka soi. Jos mikään ei soi, niin mitään ei lisätä.Maza kirjoitti:Valitse iTunesissa kaikki levyn kappaleet ja paina vasemmasta alakulmasta kuvitusruutu esiin. Raahaa tähän levynkansi suoraan nettiselaimesta.project kirjoitti:Onko tämä todellakin tarkoitettu toimintatapa?
Tämä lähtikin toimimaan, eli kaikkien kappaleiden tiedot, aktivoin kuva-kohdan mutta siinä ei siis millään toimi hiiren oikea, ei anna mitään valintaa. Mutta kun painoin paste eli omppu-v niin sitten kuva ilmestyi juuri kuten pitikin. Liekö sitten hiiressä jotain kummaa, on pc:n peruja mutta pidän sen ergonomiasta ja tuntuu muuten toimivan ok, Logitech MX518 näyttäisi olevan tyyppimerkintä.TheKraken kirjoitti:Itse hoidan sen just kun hän kertoo windowsissa tehneensä. Viimeksi tänään hain parit kannet manuaalisesti. Toimii. Onnistuu sekä omppu-v (paste) komennolla,
Ei ole hiirussa vika, vaan kyseinen kenttä ei vain kontekstuaalivalikkoa OS X:ssä sisällä.project kirjoitti:Tämä lähtikin toimimaan, eli kaikkien kappaleiden tiedot, aktivoin kuva-kohdan mutta siinä ei siis millään toimi hiiren oikea, ei anna mitään valintaa. Mutta kun painoin paste eli omppu-v niin sitten kuva ilmestyi juuri kuten pitikin. Liekö sitten hiiressä jotain kummaa, on pc:n peruja mutta pidän sen ergonomiasta ja tuntuu muuten toimivan ok, Logitech MX518 näyttäisi olevan tyyppimerkintä.TheKraken kirjoitti:Itse hoidan sen just kun hän kertoo windowsissa tehneensä. Viimeksi tänään hain parit kannet manuaalisesti. Toimii. Onnistuu sekä omppu-v (paste) komennolla,
Siitähän saa näemmä nykyään valittua sitä pientä nuolta painamalla joko toistettava tai valittu kohdeMaza kirjoitti:Muistelin tällaisen ominaisuuden tulleen jossain vaiheessa, mutta päivitin iTunesin juuri versioon 7.5 ja kuvitus vaihtuu taas useampaankin kappaleeseen.
Kyllä tämä on ollut jo kotvan siinä. Tämä onkin muuten tainnut vaikuttaa siihen kansikuvan liittämiseen.TheKraken kirjoitti:Siitähän saa näemmä nykyään valittua sitä pientä nuolta painamalla joko toistettava tai valittu kohdeMaza kirjoitti:Muistelin tällaisen ominaisuuden tulleen jossain vaiheessa, mutta päivitin iTunesin juuri versioon 7.5 ja kuvitus vaihtuu taas useampaankin kappaleeseen.
Viesti Kirjoittaja iso paha S »
Tarvitsen selvennystä... En oikeastaan tajunnut tuosta mitään.john doe kirjoitti:avaa terminaali ja anna komento "ls -l /Users/kansio/mista/haluat/listan > kansiolistaus.txt". käytä tarvittaessa -r optiota.iso paha S kirjoitti:Ei varsinaisesti ongelma, mutta apuja/ideoita kaipailen...
Eli haluaisin printata itselleni listan kussakin kansiossa olevista fileistäni.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Et taida saada. Miksi sitä tarvitset? Jos ei jotkut formaatit Quicktimella toistu, niin lataa Perian.zepor kirjoitti:Miten saan VLC playerin toimimaan front row:ssa
Viesti Kirjoittaja Jii »
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Olen aika paljon lähetellyt viestejä apinat.fi:n kautta.Jii kirjoitti: Jos ei ole, niin onko jotain sivua, jolta voisi laittaa tesktiviestejä maksutta?
Viesti Kirjoittaja avt84 »
Juuri tuo 3.0 - siis se Leopardin mukana tullut. On tuossa toki tuo uusi "Mailin toiminta" -palkki, jossa näkyy uusien viestien määrä ja se, kun ohjelma lataa ne näkyviin. Lisäksi on tietysti tuo viestien tarkastamisen merkkiääni. Ovat varmaan ajatelleet, että tokkopa tuolla latauspalkilla mitään tekee, isketään vain ruudulle vikailmoitusta, jos yhteys tietokoneen ja postipalvelimen välillä ei toimi.Viizei kirjoitti:Ei minullakaan sitä enää ole Leopardin myötä. Käytössäsi siis Mail 3?avt84 kirjoitti:Tuota... Minnekähän on Mailista kadonnut se latausta osoittava symnoli? Siis se viivoista muodostuva ympyrä, joka pyörii?
Viesti Kirjoittaja beeta »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Eihän siinä mitään pidä pohjassa pitää, nappaa vain kiinni ja vetää dockin yläpuolelle.beeta kirjoitti:Tuota.. Mahtaakohan olla joku näppäinyhdistelmä jolla sais ammuttua kiinni noita dockiin kertyviä avoimia dokumentteja yms. sälää. Tarkoitan siis jotain alt-optio-omppu-x-y-z-shift+g komentoa jota pitäis pohjassa kun dokumenttia hiirellä tökkää kun se tuolla turhana dockissa on? Se vaan menis pois - pop! Mie halluisin semmoisen ominaisuuden..
Viesti Kirjoittaja wmk »
Kerro kuinka näpytellään hakasulkeet. Kiitos etukäteenpower kirjoitti:(url=http://www.firma.com)linkki(/url)Rapakivi kirjoitti: Aah...Ja tyhmistä kysymyksistä; Kuinkas saan tuon linkin esim. sanan "alle", eli nettisivun osoite ei ole mallia http://www.firma.com vaan tässä lukis vaikka että linkki ja siitä klikkaamalla sitten... Tuliko epäselväksi? Nimim. Viikon Tyhmin Tyhmä Kysymys
Vaihda kaarisulkeiden tilalle hakasulkeet, niin toimii yllä olevalla koodilla haluamallasi tavalla.
Viesti Kirjoittaja wmk »
Kerro kuinka näpytellään hakasulkeet. Kiitos etukäteen. wmkpower kirjoitti:(url=http://www.firma.com)linkki(/url)Rapakivi kirjoitti: Aah...Ja tyhmistä kysymyksistä; Kuinkas saan tuon linkin esim. sanan "alle", eli nettisivun osoite ei ole mallia http://www.firma.com vaan tässä lukis vaikka että linkki ja siitä klikkaamalla sitten... Tuliko epäselväksi? Nimim. Viikon Tyhmin Tyhmä Kysymys
Vaihda kaarisulkeiden tilalle hakasulkeet, niin toimii yllä olevalla koodilla haluamallasi tavalla.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”