Skype kaikuu
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
16 viestiä
• Sivu 1/1
-
Skype kaikuu
Viesti Kirjoittaja Hannel »
Vastaanottaja sanoo, puhelu kaikuu. Minä kuulen hyvin.
Kytkin äänen sisään sisäiseen mikrofoniin ja äänen ulos kuulokkeisiin.PCltä neuvottiin poistaman Skypen asetuksista
1) Avaa Skype
2) Ota ylävalikosta "työkalut" ja sitten "asetukset.." (alin)
3) Valitse "äänilaitteet"
4) Ota rasti pois ruudusta "salli Skypen säätää äänilaitteeni asetukset
Macissa ei ole kyseisiä valikkoja. Kaiun testaus toimii myös päinvastoin kuin PCssä kuuntelen toisen puhelua, kun grr vika on omassa kaiussa. Olen soittanut tänään vain lankapuhelimiin.
Kytkin äänen sisään sisäiseen mikrofoniin ja äänen ulos kuulokkeisiin.PCltä neuvottiin poistaman Skypen asetuksista
1) Avaa Skype
Macissa ei ole kyseisiä valikkoja. Kaiun testaus toimii myös päinvastoin kuin PCssä kuuntelen toisen puhelua, kun grr vika on omassa kaiussa. Olen soittanut tänään vain lankapuhelimiin.
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Mites jos käytät kuulokkeiden sijaan ompun omia kaiuttimia? Ne pitää sitten erikseen valita myös Skypen asetuksista, ei vain Järjestelmäasetuksista.
Edit. Yksikin topicci aiheesta muuten riittää.
Edit. Yksikin topicci aiheesta muuten riittää.

iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Re: Skype kaikuu
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Kyllähän se pakostakin kaikuu jos käytät koneeseen integroitua mikrofonia ja kaiutinta. Ei ne skypen tekijät voi optimoida sitä ohjelmaa joka kaiutin mikrofoni yhdistelmälle (kaiunpoisto).Hannel kirjoitti:Vastaanottaja sanoo, puhelu kaikuu. Minä kuulen hyvin.
1) Avaa Skype
Ite olen vetänyt MacBookista optisen piuhan stereoihin ja helkatin hyvin toimii. Jos otan stereo kaapelin pois, niin heti alkaa vastapää valittamaan. Samoin kaikuu mullakin, jos vastapäässä käytetään läppärin sisäisiä laitteita (PC läppäri).
-
-
Hannel kirjoitti:Kyllähän se pakostakin kaikuu jos käytät koneeseen integroitua mikrofonia ja kaiutinta. Ei ne skypen tekijät voi optimoida sitä ohjelmaa joka kaiutin mikrofoni yhdistelmälle (kaiunpoisto).
Ite olen vetänyt MacBookista optisen piuhan stereoihin ja helkatin hyvin toimii. Jos otan stereo kaapelin pois, niin heti alkaa vastapää valittamaan. Samoin kaikuu mullakin, jos vastapäässä käytetään läppärin sisäisiä laitteita (PC läppäri).
Ymmärrän, mitä tarkoitat mutta olen kymmeneen kertaan käynyt läpi piuhat ja kaikki mahdollisuudet tehdä asia toisin. Miten siis poistan läppärin sisäiset laitteet ja saan äänen kuulumaan kuulokkeista?
Ostin iMacin mutta sillä ei taida tässä olla osaa eikä arpaa.[/quote]
-
-
Viesti Kirjoittaja via »
Käytän iMacin integroituja laitteita. Ei kaiu. Eräs ns. asiantuntija - käytti Puucetä ja headsettiä - kehui Macin kaiuttomuutta ja häiriöttömyyttä. Juttelen serkkuni kanssa, hänellä iBook, käytämme kumpikin integroituja, hänellä airport, joskus kohisee, ei kaiu. Tänään soitin äidilleni puhekaistaan -lankapuhelimeen, ei valittanut yhteyttä. Myös skypeyhteys hänen kanssaan (s. -27) toiminut ok.Hannel kirjoitti:Vastaanottaja sanoo, puhelu kaikuu. Minä kuulen hyvin.
1) Avaa Skype
-
-
-
Viesti Kirjoittaja via »
Liityn tähän ketjuun.
Skypeyhteys suhisee, kun puhun serkkuni kanssa. Hänellä on Macbook ja airport, mulla kupari ja iMac. Kumpikin käytämme koneen integroituja laitteita. Joskus kaikuu itsellä, useimmin ei. Suhina vain haittaa. Hän kertoo, että vain yhteyksissä mun kanssa suhisee, ja mä olen huomannut saman.
Kummallakin on 10.4.
Skypeyhteys suhisee, kun puhun serkkuni kanssa. Hänellä on Macbook ja airport, mulla kupari ja iMac. Kumpikin käytämme koneen integroituja laitteita. Joskus kaikuu itsellä, useimmin ei. Suhina vain haittaa. Hän kertoo, että vain yhteyksissä mun kanssa suhisee, ja mä olen huomannut saman.
Kummallakin on 10.4.
-
Kaikumisen saa pois järjestelmäasetusten äänet, ääni sisään asetuksista, syötönvoimakkuus n.60 %. Itselläni se muuttuu puhelujen jälkeen. Olen rutiininomaisesti tarkistamassa sitä ennen seuraavaa puhelua.via kirjoitti:Liityn tähän ketjuun.
Kummallakin on 10.4.
Suhina johtuu myös siitä, että säädöt eivät ole optimissa.
Kaik on korras kui proovit.
-
Sopassa on monta ainesta >>>>via kirjoitti:Liityn tähän ketjuun.
Kummallakin on 10.4.
http://support.counterpath.net/viewtopi ... c530afaa96
-
Viesti Kirjoittaja Sheling »
Jos omistat macin missä on Bluetooth ytheys suosittelen ostamaan skype puheluita varten tuollaisen langattoman hands freen... toimii ainakin noi nokian mallit... itse ostin tuollaisen 35e maksavan... ei kaiju ja voi käyttää ja liikuskella talossa miten haluaa samalla kun puhuu skypeen... ainut haitta on että se pitää liittää bluetooth verkkoon aina kun sitä haluaa käyttää. myös akkun latailu voi olla joskus edessä.
Mutta itselleni näin tämän parhaimmaksi vaihtoehdoksi ja suosittelen muillekkin
Mutta itselleni näin tämän parhaimmaksi vaihtoehdoksi ja suosittelen muillekkin
Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb
-
Viesti Kirjoittaja via »
Kiitos Hannel, eilen saimme aikaa häiriöttömän keskustelun. Säätelin koko puhelun ajan äänet säätimessä olevia kahta mahdollisuutta. Rouva serkkuni (+60) sanoi, että hänellä kyseinen säädin on aivan erinäköinen. Voiko olla? Hänellä on Intel ja mulla PPC, käyttisversiot on samat.Hannel kirjoitti:Sopassa on monta ainesta >>>>via kirjoitti:Liityn tähän ketjuun.
Kummallakin on 10.4.
http://support.counterpath.net/viewtopi ... ca15ac530a
faa96
Shellingille kiitos vihjeestä, mutta tässä olen konservatiivi
-
[quote="Sheling"] --suosittelen ostamaan skype puheluita varten tuollaisen langattoman hands freen... toimii ainakin noi nokian mallit... itse ostin tuollaisen 35e maksavan--
quote]
Katselin netistä langatonta vaihtoehtoa mutta puhun paljon. Löysin netistä seuraavan maininnan HF-laitteesta: "Jotkin HF-laitteen osat ovat magneettisia. HF-laite saattaa vetää puoleensa metallisia materiaaleja- Älä aset luottokortteja tai muita magneettisia tallennusvälineitä HF-laitteen lähelle, koska niille tallennetut tiedot voivat hävitä."
Laite on varmaan hyvä satunnaiseen käyttöön.
Surffasin kunnolla ja haaviin tarttui laite, jossa luultavasti on vähemmän säteilyä:
http://www.emicrophones.com/microphones ... XI_USB_200
/
http://www.ipcallcenters.eu/index.php?i ... orvaklapid
quote]
Katselin netistä langatonta vaihtoehtoa mutta puhun paljon. Löysin netistä seuraavan maininnan HF-laitteesta: "Jotkin HF-laitteen osat ovat magneettisia. HF-laite saattaa vetää puoleensa metallisia materiaaleja- Älä aset luottokortteja tai muita magneettisia tallennusvälineitä HF-laitteen lähelle, koska niille tallennetut tiedot voivat hävitä."
Laite on varmaan hyvä satunnaiseen käyttöön.
Surffasin kunnolla ja haaviin tarttui laite, jossa luultavasti on vähemmän säteilyä:
http://www.emicrophones.com/microphones ... XI_USB_200
/
http://www.ipcallcenters.eu/index.php?i ... orvaklapid
16 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka