Nyt olisi ongelma... Käytin eilen illalla Parallels + Windows XP:tä ja latasin siihen
AirPort Base Station Update 2007-002 for Windows ihan vaan kokeillakseni että mitä käy... noh siinä kävikin niin että airport "sammui" (Expresissä paloi keltainen valo muistaakseni) häkellyin. Sammutin XP:stä kaikki ohjelmat ja sammutin. Sitten koitin mennän Macillä netti mutta turhaan kun airport oli "sammunu" vihreä valo paloi. Yritin yhdistää verkkooni ja laitoin salasananin oikein, mutta
ERROR. En muista mitä tuossa Errorissa oli. No sitten menin Airpot Utiliyesiin ja siinä sitten kokeilin
Manual Settup ja taas
ERROR. Tuostakaan en muista mitä luki.. Noh päätin sitten resetoida Airportin ja sitten kokeilin.. Ei mitään. SItten koko airport sileeksi ja NYT. Airpot ilmestyy Utilityesiin nimellä
Base Station ac4a9d joka ei ole se oikea nimi. No sitten siitä koitan oottaa
Manual Setup ja tuttu
ERROR (An error while reading the confiquration. Pleas make sure your Apple wirelles device is plugged in and range of your comupter or connect via Etherenet and try again. (-6765)) Huom netti toimii kokoajan koska tuo
Base Station ac4a9d ei ole suojattu. Ja sama Errori toistuu kun painan
Continue. Itse laite näyttää vihreätä valoa ja Utility näytää keltaista... Apple Tuki kehotti resetoimaan airportin jonka olen jo tehnyt monesti mutta ei auta.
Mikä neuvoksi?
En haluisi kiikuttaa laitetta huoltoon.
PS. Ainiin olen poistanut tuon XP:n osion
Jiiihuu..... Nyt on soppa ratkaistu. Piti vaan Ladata Airportin CD:ltä
AirPort Admin Utility for Graphite and Snow 8) Nyt taas elämä hymyilee 8) Eivät osanneet tuota tukea Applen Tuessa. Pitäiskö kysyä kesätöitä