Niin, eli ongelmana on, että itunes sanoo jotain että iphoneani ei voi yhdistää koska minulta puuttuu ohjelmia ja pyytää asentamaan itunesi uudestaan. olen tässä poistellut asennellut ohjelmaa noin 3 kertaa eikä vieläkään toimi.
pitäisi päästä siirtämään noita biisejä ja kuvia koneelta iphoneen ja toisinpäin.
vaihtoehtona olisi jokin 3rd party ohjelma, joka osaisi löytää iphoneni.
osaisiko joku auttaa?
niin ja miten pystyy vaihtaa iphonen nimen? vai mikä toi nyt onkaan
iTunes ei hyväksy iphoneani
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
iTunes ei hyväksy iphoneani
Viesti Kirjoittaja itaichi »
-
Re: iTunes ei hyväksy iphoneani
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
http://www.eecs.berkeley.edu/~job/afpd/ ... Phone.html <<-- varteenotettava softa luurin löytymiselle.. ja ööh.. onkos kaik BSD subsynseemit ja muut testattu.. Vaihtoehto on kanssa laittaa cydian vehkeeseen ni alkaa toimimaan varmemmin.. välillä tosin iitunessi on "tymmä" ja herjailee ainakin käynnistyksen jälkeen jotaan omiaan jos luuri on uusiks käynnistyksen/herättämisen jälkeen telakassaan latautumassa..itaichi kirjoitti:Niin, eli ongelmana on, että itunes sanoo jotain että iphoneani ei voi yhdistää koska minulta puuttuu ohjelmia ja pyytää asentamaan itunesi uudestaan. olen tässä poistellut asennellut ohjelmaa noin 3 kertaa eikä vieläkään toimi.
pitäisi päästä siirtämään noita biisejä ja kuvia koneelta iphoneen ja toisinpäin.
vaihtoehtona olisi jokin 3rd party ohjelma, joka osaisi löytää iphoneni.
osaisiko joku auttaa?
niin ja miten pystyy vaihtaa iphonen nimen? vai mikä toi nyt onkaan
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
EDIT : ja tuolta puhelin ja muut vermeet osiosta löytyy infoja näistä paaaaaljon.. suosin käyttämään mahtavaa hakuvermettä... Löytyy monta asiaa/aihetta tostakin kyllä..

"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
-
Re: iTunes ei hyväksy iphoneani
Viesti Kirjoittaja itaichi »
elikkäs mitä itunes (7.6) tarkalleen sanoo: "Tätä iPhonea ei voida käyttää, koska vaadittua ohjelmistoa ei ole asennettu. Poista iTunes iTunes-asennusohjelmalla ja asenna iTunes uudelleen." ton oon tehnyt nyt joku 6 kertaa ja valittaa vieläkin samaa.
Installer-ohjelma ei näytä toimivan myöskään. yritin ladata tuota AFPd:tä ja se sanoo vaan "Package download failed!". itseasias se sanoo kaikkeen tuon mitä installerista yritän ladata.
löysin vielä semmoisen ongelman, että jos soitan tolla jollekin niin en kuule mitään siltä vastaajalta vaikkakin se kuulee mua. jos minulle soitetaa tuohon niin puhelu toimii normaalisti. mikä tos on vial?
pitäisi varmaan resetoida koko puhelin nyt aluks tolla itunesilla ja kokeilla tolla ziphonella sitten, jos sen itunesin saisi toimimaan.
nii ja en löytänyt mitään muuta topiccia tästä asiasta niin siksi tein uuden. voi olla että siellä on niitä, mutta ei näillä mun silmillä löydä ikinä mitään netistä
Installer-ohjelma ei näytä toimivan myöskään. yritin ladata tuota AFPd:tä ja se sanoo vaan "Package download failed!". itseasias se sanoo kaikkeen tuon mitä installerista yritän ladata.
löysin vielä semmoisen ongelman, että jos soitan tolla jollekin niin en kuule mitään siltä vastaajalta vaikkakin se kuulee mua. jos minulle soitetaa tuohon niin puhelu toimii normaalisti. mikä tos on vial?
pitäisi varmaan resetoida koko puhelin nyt aluks tolla itunesilla ja kokeilla tolla ziphonella sitten, jos sen itunesin saisi toimimaan.
nii ja en löytänyt mitään muuta topiccia tästä asiasta niin siksi tein uuden. voi olla että siellä on niitä, mutta ei näillä mun silmillä löydä ikinä mitään netistä

3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka