Moro,
elikkäs, miten ihmeessä tämän nyt sais toimimaan? Olen painanut Safarissa saksileikkaus kuviota eli pitäisi valita jokin alue minkä haluaa liittää dashboardiin, mutta se ei millään onnistu.
Osaiskohan joku sanoa missä vika?
EDIT. ja mulla on Leopard 10.5.3
Dashboard ja Safari.
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Dashboard ja Safari.
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viimeksi muokannut Marbo, 3.6.2008 klo 20.47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monta juttuu
-
Re: Dashboard ja Safari.
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Klikkaat saksia, valitset alueen ja muotoilet sen haluamaksesi ja sitten klikkaat "lisää" oikeassa ylänurkassa. Olethan tehnyt näin? Itsellä toimii kuin unelma.
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdoton vie jo enemmän aikaa.
-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Kyllä olen tehnyt näin. Onko joku palikka mikä pitäisi olla päällä dashboardissa?Stenska kirjoitti:Klikkaat saksia, valitset alueen ja muotoilet sen haluamaksesi ja sitten klikkaat "lisää" oikeassa ylänurkassa. Olethan tehnyt näin? Itsellä toimii kuin unelma.
Monta juttuu
-
Dashboardissa ei ole mitään sellaista palikkaa. Koitapa heittää oma nimesi/kirjasto/preferences/com.apple.dashboard.plist -niminen tiedosto hiiteen, josko se auttaisi. Tietysti tavanomaiset huoltotoimenpiteet, oikeuksien korjaus etc. Jonkin ohjelman kanssa toimi se, että sen heitti roskikseen ja sitten kaivoi sieltä pois, en tiedä mahtaisko se olla se nimenomainen kikka, mutta ehkä joku viisaampi osaa neuvoa tästä eteenpäin.Marbo kirjoitti:Kyllä olen tehnyt näin. Onko joku palikka mikä pitäisi olla päällä dashboardissa?Stenska kirjoitti:Klikkaat saksia, valitset alueen ja muotoilet sen haluamaksesi ja sitten klikkaat "lisää" oikeassa ylänurkassa. Olethan tehnyt näin? Itsellä toimii kuin unelma.
Anybody?
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Ei auttanut ainakaa ton com.apple.dashboard.plist:in poisto. Muuta?Stenska kirjoitti:Dashboardissa ei ole mitään sellaista palikkaa. Koitapa heittää oma nimesi/kirjasto/preferences/com.apple.dashboard.plist -niminen tiedosto hiiteen, josko se auttaisi. Tietysti tavanomaiset huoltotoimenpiteet, oikeuksien korjaus etc. Jonkin ohjelman kanssa toimi se, että sen heitti roskikseen ja sitten kaivoi sieltä pois, en tiedä mahtaisko se olla se nimenomainen kikka, mutta ehkä joku viisaampi osaa neuvoa tästä eteenpäin.Marbo kirjoitti:Kyllä olen tehnyt näin. Onko joku palikka mikä pitäisi olla päällä dashboardissa?Stenska kirjoitti:Klikkaat saksia, valitset alueen ja muotoilet sen haluamaksesi ja sitten klikkaat "lisää" oikeassa ylänurkassa. Olethan tehnyt näin? Itsellä toimii kuin unelma.
Anybody?
Monta juttuu
-
No voi dääm, taistelin itse saman kanssa ekan Leopardin kanssa, mutta silloin ongelma korjaantui käyttispäivityksellä. Mikä OS X sinulla on koneessa?Marbo kirjoitti: Ei auttanut ainakaa ton com.apple.dashboard.plist:in poisto. Muuta?
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Mulla on Leopard 10.5.3Stenska kirjoitti:No voi dääm, taistelin itse saman kanssa ekan Leopardin kanssa, mutta silloin ongelma korjaantui käyttispäivityksellä. Mikä OS X sinulla on koneessa?Marbo kirjoitti: Ei auttanut ainakaa ton com.apple.dashboard.plist:in poisto. Muuta?
EDIT: Tossa kattelin Applen sivuja ja huomasin, että kun safarista lisää dashboardille jotain, niin se tarvitsee Web Clip nimisen widgetin. Se on käytös
sä mulla, mutta jostain syysta musta tuntuu ettei se toimi kunnolla. Weather widget ei toimi ollenkaan, siksi tuntuu, että Web Clip widgetissäkin on vikaa. Miten olisi mahdollista asentaa uudelleen kyseiset widgetit.
Korjataas vielä sen verran, että tuo Weather widget ei lähe käyntiin, siitä päättelen ettei se toimi.
Monta juttuu
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka