Olen kokeillut noita muutamia Time Machinen aikataulutus ohjelmia, mutta ne eivät minusta ole millään tavalla vaikuttaneet itse Time Machineen?
Täytyykö tässä vaihtaa kopiointa softaa?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja Inovix »
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Eipä sen pitäisi kyselemättä mitään poistella, ei ole omalla kohdalla vielä levytila päässyt loppumaan, joten ihan varma en ole. Viime vuoden puolelta on mulla viimeisimmät backupit, eli kaikki on tallessa siitä asti kun tm:n käyttöön otin.Inovix kirjoitti:Jep onglma on se, että haluaisin nyt pari kk vanhoja tiedostoja selata Time Machinella mutta NIITÄ EI OLE kun jostain päivänkakkaran syystä Time Machine on vedellyt niiden päälle tylysti jotain!Ihan oikeesti hei...
Eikö se vain kopioi muutokset, eli jos ei muutoksia ole niin mitään ei kopioida?Inovix kirjoitti:Mulla on aina ihan uskomattoman kakka tuuri näissä hommissa. Oikeesti aika pätevä päivitys olis kyllä että vois jotenkin vaikuttaa siihen kuinka usein kopioidaan. Enhän mä nyt tarvi yöllä joka väliin kopiota. Vielä kun kovalevy hurahtaa käyntiin just kun on saanut unta. Olen herkkä uninen.
Tuo herääminenhän on ihan sieltä jostain! Toimiiko se todella noin? Kertokaa muut!?Inovix kirjoitti:Sepäs se kun kone kyllä nukkuu mutta Time Machien herättää sen eloon keskellä yötä. On muutan aika huvittavaa kiroilla sensuurin läpi.
Pointtini oli vaan se, että olis kiva jos tosiaan nyt olis noi 2kk vahnat kopiot jälkellä viimeisin on jotain 3.6.2008. GoGo.
Eipä herää kone.Sherukka kirjoitti: Tuo herääminenhän on ihan sieltä jostain! Toimiiko se todella noin? Kertokaa muut!?
Viesti Kirjoittaja juuhaa »
Kuulostaa todella oudolta. Itselläni Time Machine on toiminut loistavasti, 750 GB:n levyltä talteen ulkoiselle 750 GB:n levylle. Pari hakemistoa poistin varmuuskopiointilistalta (mm. EyeTV:llä tallennetut tv-ohjelmat, joista ei niin väliä). Tallessa on tietoja helmikuusta asti jolloin hankin varmuuskopiointilevyn.Sherukka kirjoitti:Tuo herääminenhän on ihan sieltä jostain! Toimiiko se todella noin? Kertokaa muut!?Inovix kirjoitti:Sepäs se kun kone kyllä nukkuu mutta Time Machien herättää sen eloon keskellä yötä. On muutan aika huvittavaa kiroilla sensuurin läpi.
Pointtini oli vaan se, että olis kiva jos tosiaan nyt olis noi 2kk vahnat kopiot jälkellä viimeisin on jotain 3.6.2008. GoGo.
Pointtiisi, ethän ole sössinyt asetusten kanssa (onko näitä edes paljon)?
Viesti Kirjoittaja juuhaa »
Muita asetuksia ei ole kuin tiettyjen hakemistojen poistaminen varmuuskopioitavien listalta.Inovix kirjoitti:Missäs on tuollainen TM:n "Preferences" valikko? En ole löytäyt niin yhtään mistään. En ole nimittäin kertaakaan mitään asetuksia päässyt TM:ssä säätämään ja niiden puutetta nimenomaan kiroillut.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Järjestelmäasetukset => Time Machine => Valinnat. Siihen voit lisätä kohteet, joita ei kopioida. Time Machinen voi myös laitta olemaan päältä pois ja vain halutessasi antaa sen täydentää kopioita.Inovix kirjoitti:Missäs on tuollainen TM:n "Preferences" valikko? En ole löytäyt niin yhtään mistään. En ole nimittäin kertaakaan mitään asetuksia päässyt TM:ssä säätämään ja niiden puutetta nimenomaan kiroillut.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”