Moi.tämä saatta olla tosi tyhmä kysymys,mutta toisaalta olenkin tosi tyhmä näitten koneiden kanssa =)
Eli,mac bookista on kyse.
Kuvien siirtäminen sähköposti palvelimelle(gmail)kestää tuhottoman kauan tai ei siirry ollenkaan vaikka kuva on pienennetty.Vanha pöytä pc hoitaa homman hetkessä.Macci on langattomassa verkossa.
Toinen juttu on että jotkut sivut,kuten esim.sampopankki ei meinaa aueta ollenkaan.
Onkohan kyse jostain asetuksista tms.
Kiitos jos joku viitsii valistaa tyhmää selkeästi ja yksinkertaisesti...=)
Kuvan lataaminen sähköpostiin
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Kuvan lataaminen sähköpostiin
Viesti Kirjoittaja letukka »
Viimeksi muokannut letukka, 24.12.2008 klo 13.49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Re: kuvat
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Mikä selain / käyttisversio sinulla on käytössä?
Edit: Voisit muokata letukka tuota otsikko hieman. Se ei oikein tuollaisenaan toimi?
Edit: Voisit muokata letukka tuota otsikko hieman. Se ei oikein tuollaisenaan toimi?
Viimeksi muokannut AppleFarmer, 24.12.2008 klo 13.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: kuvat
Viesti Kirjoittaja mikko> »
Itse käytän juuri macbookkissa sen omaa mail-ohjelmaa ja siihen postit tulee ja lähtee gmailin kautta. En ole edes huomannut mitään kuvien latailua. olen liittänyt useitakin kuvia aika isojakin 1280x800 eikä minkäänlaista viivettä ole.
Macbook Pro 13" Retina (early 2015) | iPhone 5s
-
Re: kuvan lataaminen sähköpostiin
Viesti Kirjoittaja honeyt »
Ostin MacBookkini 3-viikkoa sitten ja samat ongelmat minulla ,Sampo Pankin tekninen tukikaan ei pystynyt auttamaan ja he ottivat ongelman asiakseen ja lupasivat palata asiaan. Kuvien kanssa on samat ongelmat, vastaanottaja ei saa tai kuvat "jumittuvat" macissä . Veikkaus ilmoitti , ettei macin selain tue heitä, jos pitäsi tehdä esim. lottorivi haluamilla numeroilla vaan koneen arpomilla numeroilla onnistuu, joten kyllä ongelmia on macissä yllin kyllin ja tämän 3-viikon perusteella tuntuu, että olen tehnyt emä munauksen kaupan suhteen ja kun minullakin on yli 11000 kuvaa varmuuskopioinnissa joita macbookkini ei aukaise niin kyllä koneen vaihto on lähellä.
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
No vaihda se kone ja mahollisimman äkkiä, vaikka johonkin kivaan marketti-aceriin. Lupaan, että ongelmat loppuvat sinulla siihen paikkaan.. Not. Tuosta Veikkauksesta, taitaapi olla pikemminkin niin päin, etteivät heidän systeeminsä tue mac-selainta, ei toisinpäin..honeyt kirjoitti:Ostin MacBookkini 3-viikkoa sitten ja samat ongelmat minulla ,Sampo Pankin tekninen tukikaan ei pystynyt auttamaan ja he ottivat ongelman asiakseen ja lupasivat palata asiaan. Kuvien kanssa on samat ongelmat, vastaanottaja ei saa tai kuvat "jumittuvat" macissä . Veikkaus ilmoitti , ettei macin selain tue heitä, jos pitäsi tehdä esim. lottorivi haluamilla numeroilla vaan koneen arpomilla numeroilla onnistuu, joten kyllä ongelmia on macissä yllin kyllin ja tämän 3-viikon perusteella tuntuu, että olen tehnyt emä munauksen kaupan suhteen ja kun minullakin on yli 11000 kuvaa varmuuskopioinnissa joita macbookkini ei aukaise niin kyllä koneen vaihto on lähellä.
Täällä kuitenki toimii Gmail hyvin sekä selaimessa että Mail.appissa, 10.5.7 ja Safari 4 Beta.
-
Viesti Kirjoittaja rthghdfger »
Kuten jo aikaisemmassa ketjussa kaiken epäsuorien vihjailujen seassa sinua on neuvottu käyttämään toista selainta, niin sekä Sampo-pankki että Veikkauksen lottokuponki toimii uusimmalla Firefox-selaimella. Kirjoita Googlen hakuun "firefox" ja pääset lataamaan tämän toisen selaimen. Asennat sen koneellesi ja käytät sitä joko kaikkeen selailuun tai vain näihin ongelmapalveluihin. Ei sen takia ainakaan tarvitse uutta konetta myydä.honeyt kirjoitti:Ostin MacBookkini 3-viikkoa sitten ja samat ongelmat minulla ,Sampo Pankin tekninen tukikaan ei pystynyt auttamaan ja he ottivat ongelman asiakseen ja lupasivat palata asiaan. Kuvien kanssa on samat ongelmat, vastaanottaja ei saa tai kuvat "jumittuvat" macissä . Veikkaus ilmoitti , ettei macin selain tue heitä, jos pitäsi tehdä esim. lottorivi haluamilla numeroilla vaan koneen arpomilla numeroilla onnistuu, joten kyllä ongelmia on macissä yllin kyllin ja tämän 3-viikon perusteella tuntuu, että olen tehnyt emä munauksen kaupan suhteen ja kun minullakin on yli 11000 kuvaa varmuuskopioinnissa joita macbookkini ei aukaise niin kyllä koneen vaihto on lähellä.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Alkaa tämä kaveri haiskahtaa joko täysin uusavuttomalta, jolle ehkä se Windows voikin olla parempi vaihtoehto siinä mielessä, että joka naapurin Jorma osaa ongelmissa auttaa, tai sitten trollilta. Tai sitten on harvinainen asenneongelma kaikkea uutta kohtaan, joka nyt tässä tapauksessa kohdentuu Maccien "ongelmiin" (eli siihen, ettei jaksa, viitsi eikä halua, itse niille "ongelmille" mitään tehdä. Koko "ongelmia" kun ei todennäköisesti olisi, jos jaksaisi käyttää sopivia ohjelmia).McPekkis kirjoitti:Kuten jo aikaisemmassa ketjussa kaiken epäsuorien vihjailujen seassa sinua on neuvottu käyttämään toista selainta, niin sekä Sampo-pankki että Veikkauksen lottokuponki toimii uusimmalla Firefox-selaimella. Kirjoita Googlen hakuun "firefox" ja pääset lataamaan tämän toisen selaimen. Asennat sen koneellesi ja käytät sitä joko kaikkeen selailuun tai vain näihin ongelmapalveluihin. Ei sen takia ainakaan tarvitse uutta konetta myydä.honeyt kirjoitti:Ostin MacBookkini 3-viikkoa sitten ja samat ongelmat minulla ,Sampo Pankin tekninen tukikaan ei pystynyt auttamaan ja he ottivat ongelman asiakseen ja lupasivat palata asiaan. Kuvien kanssa on samat ongelmat, vastaanottaja ei saa tai kuvat "jumittuvat" macissä . Veikkaus ilmoitti , ettei macin selain tue heitä, jos pitäsi tehdä esim. lottorivi haluamilla numeroilla vaan koneen arpomilla numeroilla onnistuu, joten kyllä ongelmia on macissä yllin kyllin ja tämän 3-viikon perusteella tuntuu, että olen tehnyt emä munauksen kaupan suhteen ja kun minullakin on yli 11000 kuvaa varmuuskopioinnissa joita macbookkini ei aukaise niin kyllä koneen vaihto on lähellä.
Anteeksi, jos joku kokee tämän viestin asiattomaksi, en tahdo sillä ketään loukata, mutta kun oikeasti on nyt jo kolmasti kerrottu, että Firefoxilla toimii nuo kaikki mainitut palvelut aivan ok, eikä silti tajua siihen vaihtaa, niin jotain vikaa on siellä vastaanottopäässäkin. 11000 kuvan avautumisongelmasta taas voisi tehdä varmasti uuden topicin, niin eiköhän siihenkin ratkaisu löydy. Jatkuvasti täällä, ilman yksityiskohtia, valittamalla se tuskin korjaantuu.
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka