Otsikon teksti tulee esiin " Your network preferences have been changed by another aplication" joka kerta kun avaan "System Preferences" kansiosta osion "Network Preferences" eikä mokoma tiedote anna tehdä yhtään mitään. Mihin tämä liittyy ja kuinka ko. tiedotteen voi poistaa???
Kone PB HR DL ja käyttis 10.4.11 eli uusin Tiikeri.
Tunnen itseni varsin tyhmäksi kun avatessani network asetukset ainoa mitä tapahtuu on yhä uudelleen ilmestyvä "tärkeä tieto" joka kertoo tuon otsikon viestin.
Jos olen nopea (pirun nopea) saan painettua "show all" ja pääsen pois näytöstä, mutta joku lopullisempi ratkaisu jolla tuon jo kuukausia muhineen tiedotteen saisi manan majoille olisi mukavampi.
Avusta kiittäen!
Your network preferences have been changed by another applic
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Your network preferences have been changed by another applic
Viesti Kirjoittaja Karive »
-
Re: Your network preferences have been changed by another applic
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
Olen netissä ainoastaan airportin kautta. Tämä viesti (alkuperäinen otsikko) ei näytä vaikuttavan koneen toimintaan (tai käyttöön) mitenkään. Siksi toisekseen en löytänyt tuota "system configuration" kansiota joka mainittiin toisessa topicissa.
Sikäli kuin olen ymmärtänyt tilanteen oikein minun pitää löytää jostain kansio joka vaikuttaa asiaan ja poistaa se jonka jälkeen vaan teen tarvittavat asetukset uudelleen.
Kyse on siis hiukan harmillisesta yllätysviestistä eikä varsinaisesta toimintaongelmasta.
Kiitos joka tapauksessa vihjeestä.
Koetan taas jaksaessani keksiä mikä kansio ja missä on se poistettava jotta voisin touhuta "network prefences"in kanssa myös "system preferences" valikon kautta. Nythän tuo "your network preferences have been changed by another application" viesti estää tekemästä yhtään mitään "system preferences" valikon kautta.
Sikäli kuin olen ymmärtänyt tilanteen oikein minun pitää löytää jostain kansio joka vaikuttaa asiaan ja poistaa se jonka jälkeen vaan teen tarvittavat asetukset uudelleen.
Kyse on siis hiukan harmillisesta yllätysviestistä eikä varsinaisesta toimintaongelmasta.
Kiitos joka tapauksessa vihjeestä.
Koetan taas jaksaessani keksiä mikä kansio ja missä on se poistettava jotta voisin touhuta "network prefences"in kanssa myös "system preferences" valikon kautta. Nythän tuo "your network preferences have been changed by another application" viesti estää tekemästä yhtään mitään "system preferences" valikon kautta.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Katsoithan varmasti Macintosh HD / Kirjasto / Preferences / SystemConfiguration etkä / Käyttäjät / Omanimesi / Kirjasto / ....?Karive kirjoitti:Siksi toisekseen en löytänyt tuota "system configuration" kansiota joka mainittiin toisessa topicissa.
Olen nimittäin satavarma, että koneeltasi löytyy tuon niminen kansio.
-
Kiitos!
Toisessa ketjussa oli tällainen ohje joka ei johtanut tiedoston jäljille enkä jaksanut/viitsinyt ruveata haeskelemaan oikeaa paikkaa:
Käyttäjät / Omanimesi / Kirjasto / Preferences / SystemConfiguration / com.apple.airport.preferences.plist
Tuo Macintosh HD on oikea polun alku / kirjasto (library) jne.
Häiriö korjattu. Kiitos avusta!
Toisessa ketjussa oli tällainen ohje joka ei johtanut tiedoston jäljille enkä jaksanut/viitsinyt ruveata haeskelemaan oikeaa paikkaa:
Käyttäjät / Omanimesi / Kirjasto / Preferences / SystemConfiguration / com.apple.airport.preferences.plist
Tuo Macintosh HD on oikea polun alku / kirjasto (library) jne.
Häiriö korjattu. Kiitos avusta!
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka