XP alkoi olemaan solmussa ja katsoin kaikista fiksuimmaksi vain laittaa koko windows partitionin sileeks ja asentaa sen täysin uudelta pöydältä.
Toimin näin: Poistin Boot Campilla windows osion niin että minulla oli yksi iso os x osio. Suljin Boot Campin. Käynnistin sen uudelleen ja yritin tehdä sinne uudelleen uutta 50GB kokoista osiota. Boot Camp aloitti tekemään sitä ihan normaalistin niinkuin ennenkin, mutta sitten jossakin vaiheessa aloin miettimään että kestikös siinä ennen näin kauan... No ei mennyt siitä kuin hetki, kunnes tulee seuraavanlainen virheilmoitus:
Joten, mikä kumma tuossa nyt meni pieleen, sillä ennen ei ole moista tullut? Kai minulla nyt joku muukin ratkaisu tuohon on kuin koko kovosta kopionottaminen ja sen uudelleen formatointi? Se jo riittää että joudun XP:n täysin uudelleenasentamaan.The disk cannot be partitioned because some files cannot be moved.
Back up the disk and use Disk Utility to format it as a single Mac OS Extended (Journaled) volume. Restore your information to the disk and try using Boot Camp Assistant again.
Ainiin, yritin myös sellaista keinoa (en ole tosin ihan täysin varma onko se fiksu) että yritin luoda ihan manuaalisesti Disk Utilitylla sinne 50GB FAT32 osion, niin jossakin vaiheessa sekin keskeyttää toimintansa, sekä herjaa jotakin ettei levyllä ole tilaa tarpeeksi, vaikka vapaata tilaa näyttäisi olevan reippaat 70GB. Olen ajanut Disk Utilityn repair diskit ym. ja ne sanovat että kaikki on kunnossa. Joku tuossa nyt kumminkin tuntuisi olevan vinksallaan. Kyseessä on siis OS X 10.5.6 sekä Boot Campin 2.0 versio