Joko betsson.fi kusee jotenkin tai sitten itse kusen jonkun amatöörimäisen virheen kanssa.
En siis pysty macilla kirjautumaan kyseiselle pokerisaitille. Käyttäjätunnustani ei muka ole olemassa. Olen käyttänyt noin kuukauden verran ko. saittia pöytä-pc:lläni mutta reissun päälläkin olisi kiva korttia lätkiä. En siis pääse kirjautumaan sivulle edes tilinhallintaan. Puhumattakaan java-pohjaisesta pokeriohjelmasta. Tunnuksen ja salasanan kirjoitan melko suurella todennäköisyydellä oikein, koska olen testannut vuorotellen pc:llä ja macilla. Selaimista olen testannut firefoxia, operaa ja safaria. Käyttiksen versio on 10.5.5.
Betssonin asiakaspalvelusta ei ole juurikaan hyötyä. Kerroin heille että en pääse kirjautumaan macilla sivuille enkä käyttämään java-pohjaista clienttiä. Vastauksena sain että vaitettavasti meidän pokericlientti toimii vain windowsilla. Joo olen tosiaan niin tyhmä että koitan .exe pätteistä clienttiä macilla avata.
Asiasta tekee vielä monimutkaisemman se, että yhden kerran noin sadasta kirjautumisyrityksestä olen onnistunut sisää kirjautumaan. En kuitenkaan muista vallitsevia olosuhteita muuta kun että firefox oli käytössä.
Ainut mieleen tuleva ongelman aiheuttaja voisi olla käyttäjätunnukseni joka sisältää merkin . (piste) joka on kyllä sallittujen merkkien listalla. Salasanasta en viitsi yksityiskohtia paljastaa, mutta sallituissa merkeissä mennään.
EDIT:
No niin nyt alkaa vyyhti selvitä. osoitteessa www.betsson.fi ei loggaaminen onnistu. Jos menee saitille www.betsson.com ja valitsee sieltä suomen ja sitten pokerin niin sillä sivulla kyllä kirjautuminen onnistuu. Tarkemmin katsottuna sivu on rakenteeltaan hieman erilainen jos käyttää tuota .comia joten kai se virhe on tuossa suomen lokalisaatiossa. Kaikki tosin on tälläkin hetkellä suomen kielellä. Tästä varmaan pitää laittaa jo postia asiakaspalveluun ku alkaa tarkentumaan tuo virheen aiheuttaja.
Betsson.fi pokerisaitille kirjautuminen ei onnistu
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
3 viestiä
• Sivu 1/1
-
Betsson.fi pokerisaitille kirjautuminen ei onnistu
Viesti Kirjoittaja junkle »
Viimeksi muokannut junkle, 17.1.2009 klo 1.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Betsson.fi pokerisaitille kirjautuminen ei onnistu
Viesti Kirjoittaja Salmister »
En pääse minäkään macillä sinne. Sain tilin avattua, mutta kirjautumaan ei pääse. Olin jo unohtanut koko asian, mutta nyt kun mainitsit niin muistui mieleen.
Edit. Kävin kokeilemassa. Ja ensi kertaa ikinä pääsin sisään. Pokeri javakin aukesi hienosti. Kesällä kokeilin tuonne tiliä tehdä, eikä silloin onnisttunut.
Safarilla sisään.
Edit. Kävin kokeilemassa. Ja ensi kertaa ikinä pääsin sisään. Pokeri javakin aukesi hienosti. Kesällä kokeilin tuonne tiliä tehdä, eikä silloin onnisttunut.
Safarilla sisään.
-Kannattaa jättää tosiaan Windowsien asennus osaaville tyypeille, jos ei ite osaa.
Lainemies
Lainemies
-
Re: Betsson.fi pokerisaitille kirjautuminen ei onnistu
Viesti Kirjoittaja junkle »
Joo tosiaan vika ei ole macissa. .fi käyttää eri käyttäjätunnuksia kun .com ja tuo .fi on vaan mainostarkotukseen ja siellä ei voi pelata rahapelejä.
3 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka