Pitkään käytin taas iTunes Storea tyytyväisenä, mutta nyt vähään aikaan (moneen päivään) ei yhteyttä kauppaan ole saanut. Ilmoittaa "iTunes ei voinut muodostaa yhteyttä iT Storeen. Tarkista verkkoyhteytesi ja yritä uudelleen."
Ennenkin näin on käynyt, mutta jotenkin sattumanvaraisesti rassaamalla olen saanut pelittämään - nyt ei auta mikään. Pari kertaa kyllä pääsin sisälle, mutta hetken päästä yhteys katkeaa ja tulee sama ilmoitus. Jostain syystä minulle on syntynyt kuva, että ongelma liittyy palomuuriin joka blokkaa pihalle.
Bittinikkari en ole, joten maanläheisiä vinkkejä kaivataan...
iTunes ei voi muodostaa yhteyttä
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
2 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 12
- Liittynyt: 22.4.2008 klo 19.58
iTunes ei voi muodostaa yhteyttä
Viesti Kirjoittaja Twist »
-
- Viestit: 117
- Liittynyt: 1.7.2009 klo 20.23
Re: iTunes ei voi muodostaa yhteyttä
Viesti Kirjoittaja tolind »
Varsinaisesti onglema ei ole kokonaan Ompun kanssa mutta, onkos tähän yllä kuvattuun ongelmaan jollain ratkaisua ehdottaa? Yrittää iTunesissa tehdä sitten mitä vaan mikä verkkoa käyttäisi tulee sama virheilmoitus.
-Itunes on uusin versio, ladattu tunti sitten sitten Applen nettisivuilta, asennettu ja poistettu pariinkin kertaan
-Toshiban uudehko läppäri, ei tehohirmu mutta kyllä tähän tehon pitäisi riittää
-Windows 7 Professional 32 bit
-Windowsin päivitykset on kunnossa
-Olen kokeillut Windowsin palomuurin sammuttamista, ei auta
-Nettiyhteys on kunnossa, Firefox, Explorer ym. toimivat normaalisti
Tällä koneella ei iTunesia ole koskaan käytetty, mutta ostin iPodin ja nyt tarvitsisin iTunesia. Samoin aion hankkia uuden mallin iPhonesta kunhan se ilmestyy niin siihenkin sitä tarvitsisin.
Älkää ehdottako Macciin siirtymistä, se ei ole vaihtoehto.
-Itunes on uusin versio, ladattu tunti sitten sitten Applen nettisivuilta, asennettu ja poistettu pariinkin kertaan
-Toshiban uudehko läppäri, ei tehohirmu mutta kyllä tähän tehon pitäisi riittää
-Windows 7 Professional 32 bit
-Windowsin päivitykset on kunnossa
-Olen kokeillut Windowsin palomuurin sammuttamista, ei auta
-Nettiyhteys on kunnossa, Firefox, Explorer ym. toimivat normaalisti
Tällä koneella ei iTunesia ole koskaan käytetty, mutta ostin iPodin ja nyt tarvitsisin iTunesia. Samoin aion hankkia uuden mallin iPhonesta kunhan se ilmestyy niin siihenkin sitä tarvitsisin.
Älkää ehdottako Macciin siirtymistä, se ei ole vaihtoehto.
2 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit