Mistäköhän tällaisia asetuksia säädetään, ja miten, että sivut latautuisivat moitteettomasti? Tämä on ihan oikeasti stressaava ongelma.

![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja iOmenapiirakka »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tervetuloa foorumille!iOmenapiirakka kirjoitti:Mitenkäs tuo homma sitten Onyxin kanssa toimii, mistä voi ladata jne. Vai onko edes ladattava ohjelma. En ole koskaan käyttänyt.
Viesti Kirjoittaja Janne_H »
Viesti Kirjoittaja barcoder »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja pallo »
Eikös toi nyt indikoi rautavikaa Airportissa...iOmenapiirakka kirjoitti:Ei auttanut cookieiden poistokaan. Olen tänään ollut yhteydessä Applecareen puhelimitse, noin 1,5-2h, ja nyt sitten on oikeasti aika monta juttua kokeiltu. Voin kertoa, että todella monta. Nyt sitten, todella merkityksettömän tuntuinen kokeilu, että yhdistäpäs Macbook ethernet-piuhalla modeemiin, eikä langattomasti airportilla, niin homma pelittää.
Minä ei tajua.![]()
Tämän viestin kirjoitan ja lähetän Macbookillani, ja nyt siis ollaan langallisesti yhteydessä modeemiin, Airport pois päältä. Mitä ihmettä...
Viesti Kirjoittaja pallo »
Tai sitten ei.pallo kirjoitti:Eikös toi nyt indikoi rautavikaa Airportissa...iOmenapiirakka kirjoitti:Ei auttanut cookieiden poistokaan. Olen tänään ollut yhteydessä Applecareen puhelimitse, noin 1,5-2h, ja nyt sitten on oikeasti aika monta juttua kokeiltu. Voin kertoa, että todella monta. Nyt sitten, todella merkityksettömän tuntuinen kokeilu, että yhdistäpäs Macbook ethernet-piuhalla modeemiin, eikä langattomasti airportilla, niin homma pelittää.
Minä ei tajua.![]()
Tämän viestin kirjoitan ja lähetän Macbookillani, ja nyt siis ollaan langallisesti yhteydessä modeemiin, Airport pois päältä. Mitä ihmettä...
Viesti Kirjoittaja ih »
Viesti Kirjoittaja EiMtnHajua »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja ffwd »
EiMtnHajua kirjoitti:Kiitos vastauksesta!
~/Library/Internet Plug-Ins -kansiossa ei ole mitään..
Mistä pääsen /Library/Internet Plug-Ins - kansioon jos tuo toinen on kotikansio?
(Ainut paikka, mistä löysin Flashin oli ~/Library/Caches/Adobe/Flash Player ja sen sisällä jtm muita kansioita.. Mutta ei siis noita mainitsemiasi tiedostoja Flash Player.plugin ja flashplayer.xpt.)
Viesti Kirjoittaja AndyH »
Summa summarum. Löytyikö tuohon em. ongelmaan mitään ratkaisua? Mulla on ihan täysin sama ongelma mun konesssa. Alumiininen 2,4 MacBook. Netin selaaminen rupeaa olemaan sen verran työlästä että jotain pitäisi keksiä ja pian!Janne_H kirjoitti:Mulla kanssa vähän samantapaisia ongelmia selainten kanssa. Sivujen avautuminen kestää välillä todella kauan ja joskus tota päivitysnappulaa pitää useasti painaa että saa sivut kokonaan ladattua. Yks vika tuntuu toistuvan aina: foorumien kuvaketju-topickeissa, joissa on paljon kuvia samalla sivulla, osa kuvista jää latautumatta. Ihan kuin selain jaksaisi lataa vain tietyn määrän dataa ja sitten keskeyttää väittäen että sivu on nyt ladattu.
Adiumkin tuntuu välillä miettivän 5 minuuttia ennen kuin suostuu kirjautumaan sisälle.
Mulla on siis 2007 hankittu Macbook.
Meinasin kysyä samaa. Jurppii se että jos joku jotain järkevää ehdottaa, niin ei kerrota a) onko sitä kokeiltu tai b) jos ei niin miksei.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ovatko kaikki joilla tökkii nyt sitten varmasti kokeilleet kirjautua toisena käyttäjänä?
Ei voi olla ainuttakaan asiallista syytä olla kokeilematta tätä Macin vianetsinnän perusjuttua.Lare kirjoitti:Meinasin kysyä samaa. Jurppii se että jos joku jotain järkevää ehdottaa, niin ei kerrota a) onko sitä kokeiltu tai b) jos ei niin miksei.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ovatko kaikki joilla tökkii nyt sitten varmasti kokeilleet kirjautua toisena käyttäjänä?
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”