Ongelma on nyt kuitenkin seuraava:
iPod Touchin ostin BTS -kampanjan siivittämänä. Vastaanotin tuotteet perjantaina 19.6. Nyt alkuviikosta huomasin näytössä noin mm x mm kokoisen, valkoisen, epäsäännöllisen roskan. Kävin näyttämässä Touchiani Lasipalatsin Tectorissa, jossa totesivat, että kyse ei ole liasta lasissa, saatika kuolleista pikseleistä, vaan roskasta joka on joutunut näytön ja lasin väliin ilmeisesti laitteen kokoamisen aikana. Koska ostin tuotteet siis Apple Storesta, henkilökunta suositteli 14 pvän vaihto- ja palautusoikeuden käyttämistä. Huoltoon olisivat ilmeisesti voineet myös ottaa, mutta tilalle olisi tullut kertaalleen korjattu yksilö.
Tänään soitin puhelintukeen ja homma nytkähti liikkeelle: Nyt viikonlopun aikana TNT:n kaverit soittavat vanhan noutoajankohdasta, mikä ilmeisesti onnistuu jo maanantaille. Lontoota jutellessamme jäi vähän epäselväksi mikä on tuo BackToSchool -kampanjan tilanne. Hakemuksen olin jo verkossa tehnyt. Tarvittavia dokumentteja en onneksi vielä lähettänyt. Nyt juttu on nimittäin niin, että jouduin leikkaamaan EAN -kooditarran siitä Touchin valkoisesta pahvista irti.
Mitenköhän suhtautuvat leikeltyyn pakkaukseen? Tulkitaanko tuo niin että tuotteiden, vai sekä tuotteiden että pakkausten on oltava ehjiä?Tuotteet on palautettava alkuperäisissä pakkauksissaan ja niiden on oltava ehjiä.
Entä Touchiin jo asentamieni appsien, musiikin, kuvien ja ennen kaikkea rahalla ostetun 3.0 päivityksen kohtalo? Onhan ilmeisesti niin, että saan korkkaamattoman kappaleen tilalle. Onnistuuko lataaminen ilman uutta maksua?