Yritin asentaa os x 10.4.10 koneelleni ulkoiselta cd-asemalta, koska koneen oma on ilmeisesti sökö. Ekan levyn asennus sujui hyvin, mutta toisessa levyssä on ilmeisesti jotain vikaa, koska asema ei pysty sitä lukemaan. Minulla on myös toiset asennuslevyt, mutta koska se on vanhempi versio (10.4.9), en voi käyttää asennus levyä nro 2, joten pitäisi koittaa asentaa koko systeemi vanhemmilta levyiltä. Ongelma on nyt siinä, ettei kone anna minun käyttää KUMMANKAAN asennuslevyä nro 1, eli en pääse käyttämään levytyökalua ollenkaan. Sanoo vaan, että laita asennuslevy 2 koneeseen... Onko tietoa mitä voisin tehdä?
Tai olisiko vaihtoehtoisesti jollain Tampereella lainata OS X 10.4.10 asennuslevyä nro 2?
OS X Tiikerin asennus ei onnistu
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
OS X Tiikerin asennus ei onnistu
Viesti Kirjoittaja tyynyskä »
Viimeksi muokannut amanita, 11.11.2009 klo 16.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Otsikkoa muokattu.
Syy: Otsikkoa muokattu.
-
Re: Os x asennus ei onnistu
Viesti Kirjoittaja Pis »
Asennuslevy 1 ja 2? Onko nyt kyseessä koneen mukana tulevat kaksi levyä? Jos on, niin eikö käyttis ole ykkösellä ja bundlatut softat kakkosella. Käytätkö juuri oikean koneen mukana tulleita levyjä?
-
Koneen mukana tuli os x 10.4.9, yritin kuitenkin asentaa kaverini levyiltä koska omani ovat niin naarmuiset. Hänellä on 10.4.10, onko sillä merkitystä?
No, joka tapauksessa jumissa on koko homma, koska ilmeisesti kaverini asennuslevyssä nro 2 on jotain vikaa, koska asema ei sitä lue.
No, joka tapauksessa jumissa on koko homma, koska ilmeisesti kaverini asennuslevyssä nro 2 on jotain vikaa, koska asema ei sitä lue.
-
Viesti Kirjoittaja Pis »
Mikä kone sulla ja kaverillasi on? Koneen mukana tulevat asennuslevyt ovat konemallikohtaisia eikä niitä ole tarkoitus käyttää muiden koneiden kanssa.tyynyskä kirjoitti:Koneen mukana tuli os x 10.4.9, yritin kuitenkin asentaa kaverini levyiltä koska omani ovat niin naarmuiset. Hänellä on 10.4.10, onko sillä merkitystä?
-
Kyllä meillä vissiin samanlaiset koneet pitäis olla, eli valkoiset macbookit, 2 duo 2.0ghza. Selvisi, että kun painaa alt-näppäintä niin pääsin levytyökaluun. Yritän nyt noilla omilla asennuslevyillä, toivottavasti onnistuu, vaikka ovat niin naarmuisia.
Alkaa vaan hermot olla kireellä kun kaikenmoisia ongelmia on ollut ja monta kertaa jo olen luullut että lähtis toimimaan. Ja kun en ole mikään asiantuntija niin kaikki tiedot on pitäny kaivaa jostain. Mutta onneks on esimerkiksi juuri tämä sivusto, täältä oon saanu hyviä neuvoja:)
Alkaa vaan hermot olla kireellä kun kaikenmoisia ongelmia on ollut ja monta kertaa jo olen luullut että lähtis toimimaan. Ja kun en ole mikään asiantuntija niin kaikki tiedot on pitäny kaivaa jostain. Mutta onneks on esimerkiksi juuri tämä sivusto, täältä oon saanu hyviä neuvoja:)
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka