Eli homma on nyt niin että mulla on tuo zyxelin motukka p-660-HW ja iMac, uuten asuntoon nyt muutin ja netti siirtyi tänne adsl 8/1 entisestä 10/2 adsl+2 vastaan, jotenka laitoin reitittimen päälle ja odottelib hetken kaikki valot tulivat päälle ja kaikki oli muutenkin ok. Joten laitoin imäkin päälle ja sillä menin nettiin niin se sanookin että ei yhteyttä palvelimiin. iPhone yhdistää ihan normaalisti tähän salaukset ei ole päällä joten mitäs tähän voi tehdä? Kiire aaaapuva
iphonella rustaan niin pyydän ei valitusta kirjoituksen pilkuttomuudesta ja pistettömyydestä
Joo oli se päällä. Nyt on kyllä kadonnut koko internetvalo, tai siis se on nyt punainen mitä se nyt meknaakaan? Ja pitää muutenkin asentaa uudelleen käytti päälle kun koko paska on ihan sekaisin :S fuuu
kuningascobra kirjoitti:Joo oli se päällä. Nyt on kyllä kadonnut koko internetvalo, tai siis se on nyt punainen mitä se nyt meknaakaan? Ja pitää muutenkin asentaa uudelleen käytti päälle kun koko paska on ihan sekaisin :S fuuu
Mulla samainen zyxel ja aina tuo punainen internet-merkkivalo on meinannut, että palveluntarjoajalla on jokin ollut pielessä.
nonnii resetointi lätki sille vähän henkeä eli nyt toimii netti ja koneen kovalevy levytyökalun mukaan niin sotkussa että pakko formatoida, formatisoinnin jälkeen toimi ihan A-ok
kuningascobra kirjoitti:nonnii resetointi lätki sille vähän henkeä eli nyt toimii netti ja koneen kovalevy levytyökalun mukaan niin sotkussa että pakko formatoida, formatisoinnin jälkeen toimi ihan A-ok
Hyvä, että selvis.
Kuulostaa kaikin puolin ammattimaiselta, joten koitahan päästä irti niistä Windows tottumuksista. Itse en ole koskaan joutunut formatoimaan yhtään omppukovalevyä