Foxi ilmoitti uuden päivityksen olevan saatavilla. Klikkasin päivitä kuvaketta ja jätin koneen hakemaan päivitysyhteyttä. Kahvit keitettyäni huomasin koneen edelleen hakevan yhteyttä, joten hain päivitystä ohjevalikon kautta. Tällöin koneeni ilmoitti, ettei minulla ole tarvittavia oikeuksia suorittaa kyseistä tehtävää. Siirryin siis käytämään konetta ylläpitäjän oikeukslla ja kokeilin hakea päivityksiä uudestaan. Sama toistui, joten menin Firefoxin sivuille ja latasin sieltä uusimman version. Avattuani tiedoston yritin siirtää sitä tiedostot kansioon jolloin sain taas ilmoituksen, ettei minulla ole tarvittavia oikeuksia. Avasin levytyökalun ja suoritin oikeuksien korjauksen. Ja kokeilin asentaa uusimman version uudestaan. Edelleen sain ilmoituksen, etteivät oikeuteni riitä. Poistin Firefoxin ja asensin uusimman version "puhtaalalle pöydälle" ja nyt asennus onnistui.
Nyt sitten ihmettelen, miksi ylläpitäjän oikeuksilla toimiessani ohjelma ei silti suostunut päivittymään/asentumaan vanhan tilalle?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ps. Ja miksi minun pitää toistuvasti sammuttaa ja käynnistää Airport, että saisin netin toimimaan. Toisena koneena oleva Windows pelittää nettiin koko ajan