Olen viikonlopun tapellut täällä mökillä saadakseni Airport Expressin toimimaan mac minin jakamassa verkossa läppärille. Eli olen laittanut vanhan macminin jakamaan mokkulan kautta netin läppärille ja puhelimelle. Netti toimii hyvin ja jakaa yhteyden mukavasti läppärille, mutta jos tahdon kuunnella musaa läppäristä airport expressiin, nii tämä tuottaa ongelmia. Eli olen konffannut expressiin niin että se on yhteydessä mac minin jakamaan verkkoon ja näin pystyisin samalla soittamaan musaa läppäristä ja olemaan netissä samassa verkossa. Mini toimii expressin kanssa ilman ongelmia, toisin on tämä läppäri. Välillä iTunes löytää expressin ja pystyn kuunteleen musaa ja surffaan netissä. Hetki tätä herkkua kun on nautittu, menee yhteys expressiin poikki eikä tätä enää palauta muuten kuin esim konffaamalla expressi uudelleen (pelkkä nimen vaihto riittää) mini kyllä löytää sen hyvin ja aina. Yhteys läppärin ja minin välillä pyysyy koska tää läppäri on netissa koko ajan. Neuvokaa mitä mä teen väärin

Käytössä mulla on siis Mac Mini ja MacBook Pro....
T:Niko