Tuli ostettua viikko sitten tämmönen MacBook Pro MDM101, olen tykännyt koneesta aivan mielettömästi on mukava käyttää ja juuri oikeankokoinen tarpeilleni. Nyt viikon käyttäneenä pistin merkille, että läppäriä käännettäessä jostain kuuluu "tsir"- ääni, kuullostaisi kun tuuletin ottaisi johonkin kiinni. Tämän ei minun mielestä varmaankaan pitäisi olla normaalia, jotenka kannattaisiko ottaa yhteys kauppaan, mistä koneen hommasin? Toinen kysymys liittyy Steamiin, latasin kyseisen peliohjelman koneelleni ja asennusvaiheessa Steami herjaa että pitäisi yhdistää nettiin ennenkö asennuksen voi tehdä, omituista siinä on se että kone on kokoaika netissä. Olen kokeillut katkaista nettiyhteyden ja laittaa uudestaan päälle, ei toimi. Auttakaa uutta Macci-ihmistä hädässä! Toki tiedän ettei tätä läppäriä ole pelikoneeksi tarkoitettu, mutta mielenkiinnosta haluaisin kokeilla miltä peli koneella näyttää, myöskin tuulettimen surina kiinnostaa, mistä se on peräisin! Anteeksi valmiiksi jos meni tämä viesti väärään kategoriaan, koittakaa ymmärtää olen uusi foorumin käyttäjä!
Tuuletin
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Pablo the Piblio
Tuuletin
Viesti Kirjoittaja Pablo the Piblio »
Morjes!
Tuli ostettua viikko sitten tämmönen MacBook Pro MDM101, olen tykännyt koneesta aivan mielettömästi on mukava käyttää ja juuri oikeankokoinen tarpeilleni. Nyt viikon käyttäneenä pistin merkille, että läppäriä käännettäessä jostain kuuluu "tsir"- ääni, kuullostaisi kun tuuletin ottaisi johonkin kiinni. Tämän ei minun mielestä varmaankaan pitäisi olla normaalia, jotenka kannattaisiko ottaa yhteys kauppaan, mistä koneen hommasin? Toinen kysymys liittyy Steamiin, latasin kyseisen peliohjelman koneelleni ja asennusvaiheessa Steami herjaa että pitäisi yhdistää nettiin ennenkö asennuksen voi tehdä, omituista siinä on se että kone on kokoaika netissä. Olen kokeillut katkaista nettiyhteyden ja laittaa uudestaan päälle, ei toimi. Auttakaa uutta Macci-ihmistä hädässä! Toki tiedän ettei tätä läppäriä ole pelikoneeksi tarkoitettu, mutta mielenkiinnosta haluaisin kokeilla miltä peli koneella näyttää, myöskin tuulettimen surina kiinnostaa, mistä se on peräisin! Anteeksi valmiiksi jos meni tämä viesti väärään kategoriaan, koittakaa ymmärtää olen uusi foorumin käyttäjä!![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Tuli ostettua viikko sitten tämmönen MacBook Pro MDM101, olen tykännyt koneesta aivan mielettömästi on mukava käyttää ja juuri oikeankokoinen tarpeilleni. Nyt viikon käyttäneenä pistin merkille, että läppäriä käännettäessä jostain kuuluu "tsir"- ääni, kuullostaisi kun tuuletin ottaisi johonkin kiinni. Tämän ei minun mielestä varmaankaan pitäisi olla normaalia, jotenka kannattaisiko ottaa yhteys kauppaan, mistä koneen hommasin? Toinen kysymys liittyy Steamiin, latasin kyseisen peliohjelman koneelleni ja asennusvaiheessa Steami herjaa että pitäisi yhdistää nettiin ennenkö asennuksen voi tehdä, omituista siinä on se että kone on kokoaika netissä. Olen kokeillut katkaista nettiyhteyden ja laittaa uudestaan päälle, ei toimi. Auttakaa uutta Macci-ihmistä hädässä! Toki tiedän ettei tätä läppäriä ole pelikoneeksi tarkoitettu, mutta mielenkiinnosta haluaisin kokeilla miltä peli koneella näyttää, myöskin tuulettimen surina kiinnostaa, mistä se on peräisin! Anteeksi valmiiksi jos meni tämä viesti väärään kategoriaan, koittakaa ymmärtää olen uusi foorumin käyttäjä!
iPhone 4 16GB, MacBook Pro
-
jjpeltola
- Ylläpitäjä
Re: Tuuletin
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Jos jotain häikkää tuntuu (=kuulostaa) olevan, niin takasin kauppaan asiaa selvittämään.Pablo the Piblio kirjoitti:Morjes!
Tuli ostettua viikko sitten tämmönen MacBook Pro MDM101, olen tykännyt koneesta aivan mielettömästi on mukava käyttää ja juuri oikeankokoinen tarpeilleni. Nyt viikon käyttäneenä pistin merkille, että läppäriä käännettäessä jostain kuuluu "tsir"- ääni, kuullostaisi kun tuuletin ottaisi johonkin kiinni. Anteeksi valmiiksi jos meni tämä viesti väärään kategoriaan, koittakaa ymmärtää olen uusi foorumin käyttäjä!
Ihan hyvälle aluelle tuli. Peleistä en tiedä mitään.
Tervetuloa HO-foorumille!
Viimeksi muokannut jjpeltola, 4.10.2012 klo 8.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Edit: Typo
Syy: Edit: Typo
”Assumption is the mother of all fuck ups.” Travis Dane
-
mmmvuori
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Ettei vaan kyseessä olisi kuitenkin kovalevystä tuleva ääni kun lukupää nousee irti levystä heilahduksen seurauksena? Tämä on normaalia. Kuuluuko ääni edestä oikealta?
-
Pablo the Piblio
Viesti Kirjoittaja Pablo the Piblio »
Kyllä, ääni kuuluu edestä oikelta mielestäni. Ja on siis normaalia? Onhan koneessa vielä vuosi tehdastakuuta, ja 3 vuoden vakuutukset vielä päälle. Ihmeellinen ääni on kyll ä mielestäni. Eli mistä se tarkalleen johtuu?mmmvuori kirjoitti:Ettei vaan kyseessä olisi kuitenkin kovalevystä tuleva ääni kun lukupää nousee irti levystä heilahduksen seurauksena? Tämä on normaalia. Kuuluuko ääni edestä oikealta?
Viimeksi muokannut jjpeltola, 4.10.2012 klo 9.52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lihavointi pois
Syy: Lihavointi pois
iPhone 4 16GB, MacBook Pro
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka