Tuli ostettua viikko sitten tämmönen MacBook Pro MDM101, olen tykännyt koneesta aivan mielettömästi on mukava käyttää ja juuri oikeankokoinen tarpeilleni. Nyt viikon käyttäneenä pistin merkille, että läppäriä käännettäessä jostain kuuluu "tsir"- ääni, kuullostaisi kun tuuletin ottaisi johonkin kiinni. Tämän ei minun mielestä varmaankaan pitäisi olla normaalia, jotenka kannattaisiko ottaa yhteys kauppaan, mistä koneen hommasin? Toinen kysymys liittyy Steamiin, latasin kyseisen peliohjelman koneelleni ja asennusvaiheessa Steami herjaa että pitäisi yhdistää nettiin ennenkö asennuksen voi tehdä, omituista siinä on se että kone on kokoaika netissä. Olen kokeillut katkaista nettiyhteyden ja laittaa uudestaan päälle, ei toimi. Auttakaa uutta Macci-ihmistä hädässä! Toki tiedän ettei tätä läppäriä ole pelikoneeksi tarkoitettu, mutta mielenkiinnosta haluaisin kokeilla miltä peli koneella näyttää, myöskin tuulettimen surina kiinnostaa, mistä se on peräisin! Anteeksi valmiiksi jos meni tämä viesti väärään kategoriaan, koittakaa ymmärtää olen uusi foorumin käyttäjä!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)