Niin, maccini on noin 4kuukauden vanha ja olen alkanut käyttämään mokkulaa tässä, koneelle tultaessani avaan DNA netti ohjelman ja se etsii netin ja lopulta saa painaa '' Yhdistä '' netti lähtee toimimaan eikä ongelmia, kunnes päivä etenee ja koneeella ei tule oltua niin mac menee näytönsäästäjälle ja jos menen takaisin koneelle niin sielä odottaa sanoma '' dna netti ei voinut yhdistää nettiin '' tai jotain sinnepäin ja yritän sammuttaa ohjelmaa, Pakota lopettamaan toiminnolla olen saanut sammutettua mut jos käynnistän ohjelman uudelleen niin se jää hetkeksi pomppimaan tuohon Dockiin ja ei aukee millään...ja kun yritän sammuttaa koneeni, kone lähtee sammumaan mutta jumittuu siihen kun harmaa screeni ja lataus ''rinkula '' pyörii...elikkä tuo sammutuskohta on suurempi huolenaiheeni että jos en avaa tuota DNA ohjelmaa, kone toimii kuin unelma ja sammuu niinku pitääki mutta jos olen käyttänyty sitä ohjelmaa, pitää pitää virapainiketta pohjassa niin kauan että sammuu, muuten ei sammu itsestään. Onko tuosta muuten haittaa kun sammuttaa pitämällä virtapainiketta pohjassa? Tarvisin todella apua ku niin kokematon vielä apple-tuotteiden kanssa.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kiitos
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)