Huomasin tänä aamuna kun heräilin että, mäcissäni on pieni naarmua n. keskellä näyttöä mikä tekeekin siitä todella ärsyttävän, joten päätin ottaa yhteyttä Varimporttiin ja kyselin että kuinka paljon korjaus maksaisi. Minulle sanottiin että se maksaisi 440e, joka on mielestäni pikkasen ylihintainen, kun Amazonissa itse näyttö maksaa n. 20 euroa. Anteeksi huono kuva, mutta sivusto ei antanut minun uploudata yli 400x400
Viimeksi muokannut amanita, 24.2.2014 klo 14.34. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Syy:Otsikon tarkennus
olin sängyssä ja macbook oli lattialla ettei se vahingossa tipu siitä niin tiputin vahingossa puhelimen siihen päivänkakkaran näytölle asd.
en vaan näe syytä vaihtaa koko paskaa, jos pelkkä suoja on rikki.
Viimeksi muokannut jjpeltola, 24.2.2014 klo 15.00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Poistettu turha lainaus
Kannattaa ihan huvikseen selvittää, onko merkitystä oliko teko tahallinen vai vahinko. Joissain tapauksissa vakuutusehdot saattavat tehdä näittenkin korvaamiselle eroja.
Kyllä. Vakuutusyhtiö korvaa ehdoista riippuen vahinkosi. Ammattilaisten tekemät huollot maksavat aina. Hyvästä työstä kannattaa aina maksaa. Liian usein vähätellään suomalaisten huoltojen työtä. Voihan sitä itsekin korjata koneita, jos aikaa ja taitoa riittää.
kaulahuivi kirjoitti:Kyllä. Vakuutusyhtiö korvaa ehdoista riippuen vahinkosi. Ammattilaisten tekemät huollot maksavat aina. Hyvästä työstä kannattaa aina maksaa. Liian usein vähätellään suomalaisten huoltojen työtä. Voihan sitä itsekin korjata koneita, jos aikaa ja taitoa riittää.
Okei kiitos tästä pitää ottaa yhteyttä.
Jos ei korvaa niin jätän tälläitteeksi koska ei tuo nyt niin suuri ongelma ole että 440 maksaisin
eBaysta saatat tosiaan saada lasin, tervemenoa vaihtamaan. Siinä on yllättävän helppoa saada LCD ja kamera/valotunnistin rikki sekä lasi paikoilleen niin että se jää irvistämään. Huolto ei sitä pelkkää lasia vaihda vaan koko kannen, Apple ei pienempänä osana noita huoltoihin toimita, varmaan em. syistä. Siitä johtuu myös vähän kovempi hinta kun sitä konetta joutuu vähän purkamaankin samalla.
Vakuutukset ovat tietty vastaavia vahinkoja varten, mutta yleensä nekään eivät korvaa jos vika on niin pieni että se lasketaan kosmeettiseksi, tämä menee vähän rajoille.
Viimeksi muokannut atheos, 24.2.2014 klo 23.18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pallo kirjoitti:Kannattaa ihan huvikseen selvittää, onko merkitystä oliko teko tahallinen vai vahinko. Joissain tapauksissa vakuutusehdot saattavat tehdä näittenkin korvaamiselle eroja.
Juu, 100 %:ssa tapauksista. Eihän mikään vakuutus korvaa tahallaan aiheutettuja vahinkoja (pl. pienet lapset)...