Mulla on Time Capsule päälaitteena, jonka kautta hoidan wifi-verkon. Talossa 1 langaton verkko nettiä varten. Mulla olisi tuossa myös yksi Airport Express jonka haluaisin liittää mukaan, jotta voisin striimata musaa langattomasti. Mikä olisi fiksuin ratkaisu? Luonko APE:lla uuden verkon ja liityn aina APE -verkkoon kun haluan kuunnella musaa? Vaihtoehto tuntuu hölmöltä, koska samaan aikaan ei voisi surffailla vai miten tämä pitäisi toteuttaa? Neuvoja, kitosh!
Musan striimaus with APE & Time Capsule
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
micqo
Musan striimaus with APE & Time Capsule
Viesti Kirjoittaja micqo »
Hellou ja hyvää vappua! …pahoittelen, jos täällä jossain foorumin syövereissä on aiheesta jo keskustelu mutta koska haluaisin nopeasti itselleni selkeää ohjeistusta, päätin avata topicin 
Mulla on Time Capsule päälaitteena, jonka kautta hoidan wifi-verkon. Talossa 1 langaton verkko nettiä varten. Mulla olisi tuossa myös yksi Airport Express jonka haluaisin liittää mukaan, jotta voisin striimata musaa langattomasti. Mikä olisi fiksuin ratkaisu? Luonko APE:lla uuden verkon ja liityn aina APE -verkkoon kun haluan kuunnella musaa? Vaihtoehto tuntuu hölmöltä, koska samaan aikaan ei voisi surffailla vai miten tämä pitäisi toteuttaa? Neuvoja, kitosh!
Omppuja vuodesta 2004
-
ikl
Re: Musan striimaus with APE & Time Capsule
Viesti Kirjoittaja ikl »
Järkevämpää olisi laittaa ape osaksi olemassaolevaa verkkoa. Tuo onnistuu helposti sieltä boksin asetuksista, muistaakseni käytetty termi on extend existing network.
-
micqo
Viesti Kirjoittaja micqo »
Eli siis liitän APEn TC:n perään kiinni ja liityn jo olemassaolevaan verkkoon - ja homma on sillä selvä?ikl kirjoitti:Järkevämpää olisi laittaa ape osaksi olemassaolevaa verkkoa. Tuo onnistuu helposti sieltä boksin asetuksista, muistaakseni käytetty termi on extend existing network.
Omppuja vuodesta 2004
-
ikl
Viesti Kirjoittaja ikl »
Airport Express kannattaa mielestäni liittää time capsulen langattomaan verkkoon.
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Noinhan tuo on mulla jo vuosia ollut. Siis molemmat tukiasemat liitettynä samaksi verkoksi. Löytyy suoraan tukiasemien asetuksista.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka