iTunes ei aukea
Lähetetty: 3.10.2017 klo 20.18
Tänään koneen avattuani en saanut iTunesia auki, koska ohjelma ilmoitti, että sitä päivitetään. No, katsoin tilanteen AppStoresta, ja näin todella tapahtuikin - tosin todella hitaasti. Päivityksen loputtua yritin avata ohjelmaa, mutta se ei vaan aukea. Olen sulkenut koneen ja avannut uudestaan jo useamman kerran, mutta mikään ei auta. Ohjelma ikäänkuin yrittää avautua, ja Dockissa on musta pallukka kuvakkeen kohdalla, mutta ohjelma ei silti näy ruudulla eikä yläpalkissa. Voiko olla, että päivitys ei onnistunutkaan? AppStoressa en saa päivitystä enää näkyviin. Tietäisikö joku, miten saisin ohjelman taas toimimaan?
Kone Mac Book Pro 2015, OS Sierra 10.12.6, iTunes 12.7.
Kone Mac Book Pro 2015, OS Sierra 10.12.6, iTunes 12.7.