Sivu 1/1

iTunes-ongelma

Lähetetty: 16.1.2019 klo 17.26
Kirjoittaja khalima
Mitähän ihmettä tämä nyt meinaa? Olen apple tv:llä ostanut elokuvia, jotka toimii kaikissa apple laitteissani. Kunnes Macbookin iTunes yskäisi tälläisen ilmoituksen. Ilmoitus tulee kun yritän katsoa iCloud elokuvia. Koneessani ei myöskään ole kuin yksi apple id. Ilmoitus kuvassa.

Re: iTunes ongelma

Lähetetty: 8.3.2019 klo 16.26
Kirjoittaja khalima
Ei kellään olis vinkkiä?

Re: iTunes-ongelma

Lähetetty: 8.3.2019 klo 17.39
Kirjoittaja egoste
Viittaisi että kone on ollut jollain muulla Apple ID:llä käytössä ainakin 42 päivää aikaisemmin kuin tuo kuva on otettu. Oletko painanut tuosta OK valinnasta? Onhan koneessa sama Apple ID kuin Apple TV:ssä jolla olet leffat ostanut jne...?

Re: iTunes-ongelma

Lähetetty: 9.3.2019 klo 15.52
Kirjoittaja khalima
Toista apple id:tä koneen elinkaaren aikana ei ole käytetty. Aina sama id, joka myös on kaikissa muissa kun apple laitteissa.

Re: iTunes-ongelma

Lähetetty: 9.3.2019 klo 16.24
Kirjoittaja egoste
Tuo jota yrität katsoa, kuuluu toiselle Apple ID:lle

Re: iTunes-ongelma

Lähetetty: 9.3.2019 klo 17.02
Kirjoittaja khalima
Vaikka itse ostin sen samalla id:llä?

Re: iTunes-ongelma

Lähetetty: 9.3.2019 klo 18.14
Kirjoittaja egoste
No sitten siinä koneessa on ollut kirjautuneena joku toinen Apple ID.
Oli miten oli, niin Apple tuki auttaa...