minulla on 2017 ostettu Macbook Pro 13'' touchbarilla. 2018 kesästä lähtien olen havainnut ongelmia näytössäni. Katsoessani mitä tahansa videota (lähinnä Safarilla), näyttö saattoi vilkkua, välillä pahastikkin. Välillä millisekunniksi näytölle tuli kuva esim. aikaisemmasta videosta, jota olin katsonut. Vein läppärin mcarelle, josta sanottiin ettei koneessa ole vikaa, luultavasti vain selain. Selvä homma.
Nyt kuitenkin näyttö on alkanut sekoilemaan kokonaan, ei vain videoilla. Näyttö on nyt muutamaan otteeseen mennyt niin, että mikään ei liiku ja kuva on sekava ja epätarkka (esim. selaimen alaosa kahteen kertaan). En ole tästä tajunnut ottaa kuvaa, mutta liitän kuvan aloitusnäytöstä, joka näyttää millainen ongelma on. Hetken odotettuani ja laittamalla koneen päälle pari kertaa uudestaan, palaa kone normaaliin (vaikkakin video edelleen bugii- olen oppinut elämään asian kanssa, sillä pidän Safarista).
Tänään huomasin myös, että koneen sisällä vaikuttaa liikkuvan jokin komponentti.
Onko teillä antaa minkäänlaista arviota siitä, mikä on ongelmana ja paljonko tuollaisen korvaaminen suurinpiirtein kustantaisi esim. mcarella? Pahoittelut jos teksti on epäselvää, en ole kovin tekninen henkilö
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)