Kokeiltuja toimenpiteitä:
- Kirjaudu sisään ja ulos iCloudista ja vaihda synkronointiasetuksia edes takaisin
- Kaikki mahdolliset toimenpiteet täältä: https://support.apple.com/fi-fi/HT203521
- Tyhjennetty koko kone ja nollattu asetukset
- Asennettu Mac OS uudestaan
Mikään ei auta. Kalenterissa näkyy vaan tyhjä valikko iCloudin kohdalla. Sama ongelma koskee itse asiassa myös Googlen kalenteria. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa? Tuntuu käsittämättömältä, että icloud.com web versiossa kaikki näkyy niinkuin pitää, mutta eivät suostu synkronoitumaan tuohon tietokoneelle

Edellisillä Mac tietokoneilla kaikki on toiminut moitteetta, kuten on aina toiminut puhelinten, tablettien ja kellojenkin kohdalla. Applen tuki oli melko neuvoton kanssa. Puhelin ja tabletti ovat työnantajan hallitsemia laitteita (MDM), mutta ei ole kyllä aiemmin aiheuttanut tällaista. Lisäksi tuo Apple ID on täysin henkilökohtainen. Jos jollakulla on ollut samanlainen ongelma, niin mikä rajoitus siellä on mahdollisesti aiheuttanut ongelmaa?