hola
Ongelmana on, tulostin on liitetty XP:n, pelittää.
Mutta pitäis saada mac OSX:n jaettua niin että myös sitä kautta vois
printata. Jako on päällä XP:ssä ja tulostin näkyy macissä. Kun tulostaa
tulee pc näkymään ALEMMAN TASON ETÄASIAKIRJA ???, mutta mitään ei tulostu.
Tulostin on lexmark all in one-halpis, luultavasti homma ei vaan toimi.
Mutta duunissa on sama vika ja tulostin on HP deskjet, ei vaan löydy ratkasua, onko tähän jotain spesua,
ratkaisua toivoen:tbone
tulostusongelma!!
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
6 viestiä
• Sivu 1/1
-
Re: tulostusongelma!!
Viesti Kirjoittaja freemem »
tulostaako se jos sen kytkee suoraan macciin kiinni? tällä tavalla selviää ajureiden toimivuus, onko tuolla halpis mallilla jokin mallimerkintä?
-
Viesti Kirjoittaja tbone »
moron
sain selvyyden halpis mallin ongelmaan, ei toimi 2:ssa eri käyttöjärjestelmässä
itse lexmark avitti asiaa.
kiitti asiaan tarttumisesta.
sain selvyyden halpis mallin ongelmaan, ei toimi 2:ssa eri käyttöjärjestelmässä
kiitti asiaan tarttumisesta.
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
<<sain selvyyden halpis mallin ongelmaan, ei toimi 2:ssa eri käyttöjärjestelmässä
kiitti asiaan tarttumisesta.>>
...jos ei se ole siis kiinni Macissa? Koskapa mulla pelas Lexun P707 XP Proosta kun tulostin oli Macissa kii ja OSX:n tulostinjako päällä. Ajuri piti asentaa XP:henkin ja piikata palomuuriin portteja. SP2 asennuksen jälkeen ei alkanu oikeen millään toimimaan mutta varmaan olis vastaus löytyny jonsei koko XP olis siinä vaiheessa niiiiiin perusteellisesti alkanu v-uttaan että tempasin koneeseen Linuxin (josta en oo kokeillu)... saa nähä jos tässä lepyn (ja emäntä kyllästyy Linukan pasiansseihin) ja asennan XP:n takasi niin palailenpas sitten.
Lexun tuen vastaus asiassa vaikutti nimenomaan tuen vastaukselta asiaan josta eivät oikein mitään ymmärrä!
kiitti asiaan tarttumisesta.>>
...jos ei se ole siis kiinni Macissa? Koskapa mulla pelas Lexun P707 XP Proosta kun tulostin oli Macissa kii ja OSX:n tulostinjako päällä. Ajuri piti asentaa XP:henkin ja piikata palomuuriin portteja. SP2 asennuksen jälkeen ei alkanu oikeen millään toimimaan mutta varmaan olis vastaus löytyny jonsei koko XP olis siinä vaiheessa niiiiiin perusteellisesti alkanu v-uttaan että tempasin koneeseen Linuxin (josta en oo kokeillu)... saa nähä jos tässä lepyn (ja emäntä kyllästyy Linukan pasiansseihin) ja asennan XP:n takasi niin palailenpas sitten.
Lexun tuen vastaus asiassa vaikutti nimenomaan tuen vastaukselta asiaan josta eivät oikein mitään ymmärrä!
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Just perk.... ajoin yhteen koneeseen SP2:n ja sehän sanoo uudelleenkäynnistyksessä että no system disk...
Mutta asiaan, Lexun tuki on mun mielestä ollut hyvinkin perillä Mac asioista, noin yhden printterin kokemuksella.
Mutta asiaan, Lexun tuki on mun mielestä ollut hyvinkin perillä Mac asioista, noin yhden printterin kokemuksella.
iMac 24" 4,5K, pari Mac miniä, iPhone 13, iPad 2021, Watch SE 2022 ja kaikenlaista muuta. FiMUG ry jäsen
-
Viesti Kirjoittaja vesku »
<<Lexun tuki on mun mielestä ollut hyvinkin perillä Mac asioista>>
muttei Windows- ;-)
Ei vaan, voihan tuo monitoimilinko olla eri juttu (sentäs skannerit ja kaikki ), enkä mää edes ollut yhteydessä heihin (mutta Mikkis teki mieli taas käydä lumipesemässä! )
Eikös ole SP2 varsin veikeä epeli! Käy ostamassa uusin MikroPC (tai lue kirjastossa niinku mie) siinä on "seikkaperäiset" ohjeet SP2:n oikeaoppiseen virittelyyn. Bwahahahaaaa!!
edit hölömö vihre...
muttei Windows- ;-)
Ei vaan, voihan tuo monitoimilinko olla eri juttu (sentäs skannerit ja kaikki ), enkä mää edes ollut yhteydessä heihin (mutta Mikkis teki mieli taas käydä lumipesemässä! )
Eikös ole SP2 varsin veikeä epeli! Käy ostamassa uusin MikroPC (tai lue kirjastossa niinku mie) siinä on "seikkaperäiset" ohjeet SP2:n oikeaoppiseen virittelyyn. Bwahahahaaaa!!
edit hölömö vihre...
iMac 21,5" late 2009 OSX 10.10 Macbook Pro 13,3" mid 2009 OSX 10.10 Powermac G4 450 2/120/64 OSX 10.5.8 Leopard; iPod nano 8gig (product)RED 3.gen; iPhone 5 64 Gb iPad mini 32 Gb
6 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka