Liittyyköhän tämä jotenkin tohon expressin asentamiseen. Mulla ei oo tällä hetkellä laitteen käyttöohjeita saatavilla joten en voi asiaa sieltä tähän hätään tarkistaa.
Mihin katosi iTunes?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
iGates
Mihin katosi iTunes?
Viesti Kirjoittaja iGates »
Ostin toissa viikolla airport expressin ja pistin sen käyttökuntoon. Päätin pitkästä pitkästä aikaa kuunnella koneellani musiikkia. iTunes oli kuitenkin kadonnut koneeltani. Finder ei sitä koneeltani löydä ja dockissa cd-levyn kuvan päällä on kysymysmerkki. En todellakaan muista raahanneeni sitä roskakoriin
! Ja tuskin vaimokaan on onnistunut niin tekemään. Mitenköhän saisin ohjelman takaisin?
Liittyyköhän tämä jotenkin tohon expressin asentamiseen. Mulla ei oo tällä hetkellä laitteen käyttöohjeita saatavilla joten en voi asiaa sieltä tähän hätään tarkistaa.
-
daffy
Re: Mihin katosi iTunes?
Viesti Kirjoittaja daffy »
Kuulostaa kummalliselta, Airport Expressin asentamisen ei pitäisi poistaa vaan päinvastoin asentaa iTunes ellei sitä jo ennestään löydy koneelta. Se on siis kadonnut Ohjelmat -kansiostasikin?
Voit toki uudelleenasentaa iTuneksen joko Airport Expressin mukana tulevalta levyltä tai hakemalla uusimman version Applen sivulta.
Voit toki uudelleenasentaa iTuneksen joko Airport Expressin mukana tulevalta levyltä tai hakemalla uusimman version Applen sivulta.
-
iGates
Viesti Kirjoittaja iGates »
Se on todellakin kadonnut mun Ohjelmat -kansiosta. Eikä sitä Finderin perusteella ole koko koneella. Vaikea mun on kuvitella, että se ton expressin asentamisen yhteydessä olisi hävinnyt. Itsetunto ei myöskään kestä ajatusta, että olisin sen voinut vahingossa muka poistaa ... Todella kummallista.
Täytyy varmaan asentaa se sitten uudelleen.
Täytyy varmaan asentaa se sitten uudelleen.
-
JussiS
Viesti Kirjoittaja JussiS »
Kävi ihan samalla tavalla minulle. iTunes oli tallella ennen airport expressin asentamista ja välittömästi sen jälkeen ei enää löydettävissä mistään. Asensin uudelleen airport expressin levyltä. Tiedä sitten mitä siinä tapahtui mutten minäkään sitä mitenkään poistanut.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka