Tänään herätin iBookin ihan normaalisit unilta ja kaikki näytti toimivan kuten aina ennennkin, eli hyvin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kunnes sitten yritin iskeä aMSN käyntiin. Ikoni rupesi tällöin kuitenkin vain pomppimaan dockissa käynnistämättä kuitenkaan varsinaista ohjelmaa, vilkaisin sitten järjestelmän valvontaan, että mikä mättää. Siellä näkyi yllättäen Wish Shell niminen ohjelma menneen nurin, mutta aMSN:nää ei löytynyt sitten mistään. Pakotin sitten lopulta aMSN lopettamaan dockista käsin jolloin tuo Wish Shellkin katosin. Tämän jälkeen ajoin oikeuksin korjauksen läpi jonka tuloksena aMSN suostuikin sitten avautumaan, mutta kun olin sen sitten kokeilumielessä sulkenut uudetaan niin sama homma toistui, eli ei pelitä. Mitäköhän tässä sitten pitäisi tehdä? Poistaa aMSN kokonaan ja asentaa uudetaan vai tehdä vielä jotain uusia peliliikkeitä? Toinen universiumin perustuksia ravisteleja ongelmani on VLC:n kanssa, jota käytän pääsiallisena softana kaiken katselemiseen. Leffat ovat viime akoinan ruvenneet pätkimään ärsyttävästi, tosin vain sekunnin pätkinä, mutta silti niin, että sen huomaa

Samoihin akoihin ongelman kanssa editori päätti kadota, eli se "palikka" mistä löytyy kaikki play napista stoppin ja siltä väliltä. Vaikka mitä olen tehnyt en ole saanut sitä takasin. Mielenkiintoista hommassa on toki se, että kun VLC on päällä ja iskee f9 pohjaan niin tämä editori näkyy kyllä siellä, mutta kun sitä sitten painaa niin mitään ei tapahdu. Olen jo kertaalleen heittänyt softan menemään ja asentanut sen sitten uudelleen ilman tulosta.
No tulipa pitkä selostus, ja taas näkee kuinka "huonosti" asiat on kun tälläisestäkin viitsii avautua, no kuiteskin niile jotka tuon jaksavat läpi kahlata ja peräti vastatakkin niin kiitokset jo näin etukäteen.