![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
mutta mutta kun pitis siis saada myös kiinteeseen verkkoon, enkä löytäny haulla siihen vastausta.
Mulla on D-link 713P reititin, jonka kautta on läppäripuucee ja nyt myös kiitos teidän mun omppu langattomassa verkossa. On myös pöytäpuucee kiinteesti reitittimen kautta verkossa, kun tossa kiinteistöliittymässä ei ole mitään kunnon salausta ja ton reitittimen kautta saa ees jonkunlaisen suojan. Noh mutta siis omppu ei mee verkkoon. Käyttää PPPoE:ta toi meidän liittymä. Ei DCHP:ta. Olen yrittänyt laittaa asetuksia verkkoasetuksista ja verkkoavustajankin kanssa onnistumatta. Olisiko siinäkin joku salasanan koodausjuttu?
Mä olen koettanut sekä suoraan piuhalla datapistokkeeseen että reitittimen kautta mutta ei... applen tuesta sain asetuksia. mutta ei toimi. YLLÄTTÄEN Sonera pesi asiasta kätensä kun kuuli että on kyse macista... ei kuulemma ole mactukea heillä. No...kiinteistöliittymä on tällä hetkellä mun leveysasteilla ainoa vaihtoehto kun muut maksaa hunajaa, kun asun sen verran vakioverkoista sivuissa.