Kertokaapa meneekö teillä kone yöllä nukkumaan
-
Kertokaapa meneekö teillä kone yöllä nukkumaan
Viesti Kirjoittaja trina »
omani on alkanut "hieman reistailla". no ei varsinaisesti, mutta nykyään käynnistysäänen kuulumiseen menee melko kauan aikaa, kun aikaisemmin se tuli lähes heti.
-
Re: kertokaapa
Viesti Kirjoittaja alspe »
Se ihan riippuu kumpaa koneen haluaa tekevät, täällä onnistuu kumpikintrina kirjoitti:meneekö teillä kone yöllä nukkumaan vai sammutatteko?

-
-
Re: Kertokaapa meneekö teillä kone yöllä nukkumaan
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Täydensin viestisi otsikon, "kertokaapa" ei ole kunnollinen otsikko. Koitetaan arvon foorumileiset otsikoida viestit kunnolla. Tämä on kirjoitettu sääntö, ja ellei ole niin ainakin kirjoittamaton netikettisääntö.trina kirjoitti:meneekö teillä kone yöllä nukkumaan vai sammutatteko? varsinkin kannettavien suhteen?
omani on alkanut "hieman reistailla". no ei varsinaisesti, mutta nykyään käynnistysäänen kuulumiseen menee melko kauan aikaa, kun aikaisemmin se tuli lähes heti.
-
-
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
menee vähän offtopiciksi: onko sulla vista macbookissa? itselläkin kiinnostaisi asentaa se tähän macbookkiin, mutta on sanottu että ei voi asentaaMasBe kirjoitti:Mulla ei sammu kone koskaan.. Paitsi sillon, ku pitää käyttistä vaihtaa Vistan ja OSX:n välillä.. muulloin kone nukkuu aina..

-
Viesti Kirjoittaja alspe »
Kuka sanonut ja miksi ei voi asentaa?ompputetteri kirjoitti:menee vähän offtopiciksi: onko sulla vista macbookissa? itselläkin kiinnostaisi asentaa se tähän macbookkiin, mutta on sanottu että ei voi asentaaMasBe kirjoitti:Mulla ei sammu kone koskaan.. Paitsi sillon, ku pitää käyttistä vaihtaa Vistan ja OSX:n välillä.. muulloin kone nukkuu aina..
-
joku puhui joskus näytönohjaimesta, että siinä ei riittäisi tehot, tjsp.alspe kirjoitti:Kuka sanonut ja miksi ei voi asentaa?ompputetteri kirjoitti:menee vähän offtopiciksi: onko sulla vista macbookissa? itselläkin kiinnostaisi asentaa se tähän macbookkiin, mutta on sanottu että ei voi asentaaMasBe kirjoitti:Mulla ei sammu kone koskaan.. Paitsi sillon, ku pitää käyttistä vaihtaa Vistan ja OSX:n välillä.. muulloin kone nukkuu aina..
-
Viesti Kirjoittaja MasBe »
BootCampin kautta JA parallersin kautta oon asentanu.. ei mitää ongelmia olluompputetteri kirjoitti:joku puhui joskus näytönohjaimesta, että siinä ei riittäisi tehot, tjsp.alspe kirjoitti:Kuka sanonut ja miksi ei voi asentaa?ompputetteri kirjoitti:menee vähän offtopiciksi: onko sulla vista macbookissa? itselläkin kiinnostaisi asentaa se tähän macbookkiin, mutta on sanottu että ei voi asentaaMasBe kirjoitti:Mulla ei sammu kone koskaan.. Paitsi sillon, ku pitää käyttistä vaihtaa Vistan ja OSX:n välillä.. muulloin kone nukkuu aina..
BootCampin kautta näyttää näyttiksen muistiks 256Mb
Apple iMac late 2012
Apple iPhone 5 16Gb White
Apple iPad 2 32Gb WiFi Musta
Apple iPod Nano 8Gb Musta
-
kumpi versio 32 vai 64 bittinen toimii macbookissa?MasBe kirjoitti:BootCampin kautta JA parallersin kautta oon asentanu.. ei mitää ongelmia olluompputetteri kirjoitti:joku puhui joskus näytönohjaimesta, että siinä ei riittäisi tehot, tjsp.alspe kirjoitti:Kuka sanonut ja miksi ei voi asentaa?ompputetteri kirjoitti: menee vähän offtopiciksi: onko sulla vista macbookissa? itselläkin kiinnostaisi asentaa se tähän macbookkiin, mutta on sanottu että ei voi asentaa
-
32 on käytössä.. ei tosta 64:stä taida muutenkaa paljoo iloo mulle olla vaikka sellanen mulla oliski.. onks tosta 64bittistä ollu ees beta-jaossa? x86:sen kyllä otin.. hahaa.. eipä niitä enää oo tarjolla kumpaakaanompputetteri kirjoitti:kumpi versio 32 vai 64 bittinen toimii macbookissa?MasBe kirjoitti:BootCampin kautta JA parallersin kautta oon asentanu.. ei mitää ongelmia olluompputetteri kirjoitti:joku puhui joskus näytönohjaimesta, että siinä ei riittäisi tehot, tjsp.alspe kirjoitti: Kuka sanonut ja miksi ei voi asentaa?

Apple iMac late 2012
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
tämä läppäri nukkuu jos oon itsekin kotosalla myös, mutta jos lähden pitemmäks aikaa pois, sammutan kokonaan (töihin tms.).trina kirjoitti:meneekö teillä kone yöllä nukkumaan vai sammutatteko? varsinkin kannettavien suhteen?
Oon neurootikko sähkölaitteiden kanssa... olen antanut itselleni kertoa, että tää vois aina olla nukkumassakin, sillä tässä ei ole liikkuvia osia silloin, että ei kuumene liikaa.
(Jamac, kiitos! tiedät kyllä mistä

-
Viesti Kirjoittaja bloof »
-
Viesti Kirjoittaja Jezze »
-
Viesti Kirjoittaja frissy »

Muuten pistäisin nukkumaan kylläkin.
http://cgronlund.posterous.com/
-
Viesti Kirjoittaja t.k.v »
Samanlaista hidastumista täällä käynnistettäessä. Mikä auttaisi?trina kirjoitti:meneekö teillä kone yöllä nukkumaan vai sammutatteko? varsinkin kannettavien suhteen?
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Toimiihan se vista silloin jos kertä tuon verran ottaa näyttikselle
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Onkohan se beta kovinkaan vakaa?
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Koneella 2 gigaa muistia ja joo näyttää että näyttiksellä on 256mb..Erño kirjoitti:Vista antaa suorilta käsin 256 megaa näyttömuistia? Paljon rammia koneessa?
Toimiihan se vista silloin jos kertä tuon verran ottaa näyttikselle![]()
Onkohan se beta kovinkaan vakaa?
Vistan toimintaan ei vaikuta.. edelleen vakaa ja hyvä, beta siis (ei tietenkään yhtä hyvä ku tiikeri

Apple iMac late 2012
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka